خبرهای داغ:

تجلیل از ورزشکاران قهرمان تیپ ۲۵ نیرو مخصوص ارتش

تبریز- همزمان با فرارسیدن هفته سلامت و سالروز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای، قهرمانان ورزشی تیپ ۲۵ نیرو مخصوص واکنش سریع نزاجا تجلیل شدند.
کد خبر: ۹۵۹۹۱۶۵
|
۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۵۷

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، به مناسبت فرارسیدن هفته سلامت و به منظور گرامیداشت سالروز فرهنگ پهلوانی از ورزشکاران قهرمان و مدال آور تیپ ۲۵ نیرو مخصوص واکنش سریع نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران تجلیل شد.

مراسم تجلیل از این قهرمانان بعد از اجرای ورزش صبحگاهی یگان مذکور، در میدان صبحگاه پادگان با سخنرانی فرمانده تیپ ۲۵ نزاجا در مورد اهمیت ارتقای آمادگی جسمانی و نقش ورزش قهرمانی در بالا بردن روحیه و آمادگی رزمی نیروهای مسلح برگزار شد.

امیر سرتیپ دوم ستاد علی دلاور گفت: نقش و مأموریت های این یگان نخبه در دفاع مقدس و مبارزه با گروهک های تروریستی و تأمین امنیت مرزهای زمینی شمال‌غرب کشور برجسته است.

وی با اشاره به ترویج و توسعه رشته های ورزشی نظامی مانند جهت یابی، تیراندازی، کوهنوردی و  ورزش های هوایی در این یگان، افزود: در این زمینه همکاری خوبی با اداره کل ورزش و جوانان و سایر رده های نیروهای مسلح داریم.

در پایان از ورزشکاران نمونه تیپ ۲۵ واکنش سریع توسط فرماندهی و ستاد تیپ، مسئولان ورزشی، افسران ورزش تیپ های ۲۵ و ۱۲۱ نزاجا و صها تجلیل و قدردانی شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار