خبرهای داغ:

برگزاري اختتامیه اولین جشنواره ملی دانش آموزی فیلم کوتاه اکسین در استان خوزستان

اختتامیه اولین جشنواره ملی دانش آموزی فیلم کوتاه اکسین به همت معاونت امور مدارس دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۹۹۳۱۵
|
۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان؛ این برنامه  در روز سه شنبه 25 اردیبهشت ماه با حضور دکتر علي افروس رئيس دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان، دکتر دلاور اسمعیل وندی معاون امور مدارس دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان، دکتر رسول اسکندری معاون امور مدارس دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران، مدیر مشارکت های اداره کل آموزش و پرورش استان خوزستان،سرگردپاسدارمهرآقایی مسئول آموزش و نیروی انسانی سازمان بسیج دانش آموزی سپاه حضرت ولیعصر(عج) استان خوزستان،مدیران کل، مدیران و تمشیت امور مدارس واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان، مدیران و معاونین مدارس سما، برگزیدگان جشنواره و جمعی از دانش آموزان مدارس سما استان خوزستان در محل دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز برگزار شد.

در این مراسم، معاون امور مدارس استان خوزستان ضمن خوشامدگویی به مدعوین و حضار این جشنواره از میزبانی استان خوزستان جهت برگزاري جشنواره فیلم کوتاه اکسین ابراز خرسندی کرد و با ارائه گزارشی از جشنواره فیلم کوتاه اکسین گفت: دانشگاه آزاد اسلامی علاوه بر رسالت آموزشی که بر عهده دارد عهده دار یک رسالت اجتماعی است و در راستای انجام این رسالت حوزه معاونت سما در حال انجام فعالیت های متعددی می باشد. از جمله این فعالیت ها می‌توان اقدام به برگزاری جشنواره ها و رویدادهای ملی و فرهنگی در سال جاری از قبیل جشنواره آیین های سنتی مهدویت که رتبه ممتاز را در سطح کشور کسب کرد و جشنواره حاضر با عنوان جشنواره فیلم کوتاه اکسین اشاره کرد.

اسمعیل وندی ادامه داد: از مهم‌ترین اهداف این جشنواره بالا بردن مشارکت دانش آموزان مدارس سما در فعالیت های خلاقانه، حمایت و انگيزه دهي به دانــش آمــوزان هنرمنــد و مســتعد هنــر در جهــت تولیــد محتــوای مناســب و خلاقانــه هنــری، ایجاد بانک اطلاعاتی از دانش آموزان سازنده فیلم کوتاه و افزایش علاقمندی دانش آموزان به هنر اشاره کرد.

معاون امور مدارس دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران نيز ضمن تشکر از میزبانی استان خوزستان جهت برگزاری این مراسم گفت: این جشنواره ها فضایی ایجاد می‌کنند تا دانش آموزان بتوانند شادتر باشند و آینده درخشان تری را رقم بزنند. ما در سرزمینی هستیم که متبرک به خون شهیدان انقلاب اسلامی است و وظیفه ما در حوزه تعلیم و تربیت، حفظ و پاسداشت ارزش های انقلاب اسلامی و انتقال این ارزش ها به نسل آینده است و چه زیباست که این ارزش ها از زبان خود بچه ها به بچه ها منتقل شود. ما امیدواریم سما با این رویکرد بتواند نسلی تربیت کند که بتوانیم روز به روز شاهد موفقيت در این مسیر باشیم.

در پايان مراسم پس از تقدير از برگزيدگان جشنواره فيلم كوتاه اكسين، از نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و بازارچه مهارتی دانش آموزان مدارس سما استان خوزستان بازديد به عمل آمد.

گفتني است در این جشنواره قریب به 700 اثر از 12 استان کشور در قالب‌های داستانی، مستند، انیمیشن و ... به رقابت پرداختند که از اين ميان هیات داوران 3 اثر از بخش داستانی،2 اثر از بخش انیمیشن، 8 اثر از بخش مستند،2 اثر از بخش نماهنگ،12 اثر از بخش آزمایش علمی، 8 اثر از بخش فیلم آموزشی و 1 اثر از بخش فیلم نامه نویسی را به عنوان آثار برگزیده جشنواره انتخاب کردند

برگزاري اختتامیه اولین جشنواره ملی دانش آموزی فیلم کوتاه اکسین در استان خوزستان

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار