خبرهای داغ:

شناسایی استعدادهای برتر دانش آموزی با همکاری پارک علم و فناوری خوزستان

باهدف شناسایی استعدادهای برتر دانش‌آموزی و حمایت از آنها، تفاهم‌نامه همکاری میان اداره آموزش و پرورش خوزستان و پارک علم و فناوری استان امضا شد.
کد خبر: ۹۵۹۹۴۹۲
|
۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان، سرپرست اداره کل آموزش و پرورش خوزستان روز چهارشنبه در آیین امضای تفاهم نامه همکاری شناسایی و حمایت از استعداد‌های برتر دانش آموزی که در این اداره کل برگزار شد، گفت: شناسایی دانش‌آموزان و هنرجویان دارای استعداد‌های خاص در واحد‌های آموزشی و ایجاد بستر بازدید دانش‌آموزان و هنرجویان منتخب از مراکز علمی، صنعتی، پژوهشی از جمله محور‌های این تفاهم‌نامه است.

عبدالله حبیبی افزود: اجرای المپیاد نوآوران و مستعدین مهارتی استان ویژه دانش‌آموزان و هنرجویان با استعداد‌های مهارتی و پژوهشی و همکاری در اجرای مسابقات علمی - کاربردی و مهارتی در استان و کشور و همکاری و پشتیبانی در اجرای طرح‌های پژوهشی دانش‌آموزی از دیگر موارد همکاری این ۲ دستگاه خواهد بود.

وی ادامه داد: استفاده از توانمندی‌های ۲ جانبه در برگزاری نشست‌های علمی - پژوهشی و همچنین برگزاری نمایشگاه‌های مشترک دست آورد‌های علمی - پژوهشی و مهارتی دانش آموزان و هنرجویان و تبادل مستمر اطلاعات و یافته‌های پژوهشی از دیگر محور‌های این تفاهم‌نامه است.

حبیبی می‌گوید: ایجاد انگیزه و خودباوری در دانش‌آموزان برای برگزاری مشترک جشنواره و المپیاد نوآوران و مستعدین مهارتی توسط دانش‌آموزان از جمله اقداماتی است که در قالب این تفاهم نامه انجام خواهد شد.

جمعیت دانش‌آموزی خوزستان یک‌میلیون و ۱۰۰ هزار نفر است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار