جشن بزرگ خواهر برادری در چالدران برگزار شد

به مناسبت بزرگداشت دهه کرامت همچنین تکریم مقام حضرت معصومه(س) و امام رضا(ع) جشن بزرگ خواهری برادری با حضور باشکوه خانواده‌ها در چالدران برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۹۹۳۳۴
|
۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام سید مهدی هاشمی، امام جمعه ماکو امروز 26 اردیبهشت در همایش جشن خواهر برادری که به مناسبت دهه کرامت و تکریم مقام امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) ضمن حضور باشکوه خانواده‌ها در چالدران برگزار شد، گفت: اهل بیت(ع) آن طور که شایسته است هنوز شناخته نشده‌اند.
وی ضمن ابراز تاسف از اینکه دامنه شناخت و اطلاعات‌مان نسبت به سیره اهل بیت(ع) به معنای واقعی کلمه محدود است، ادامه داد: سیره همه فعالیت‌های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی حتی زوایای مختلف زندگی شخصی را در برمی‌گیرد.
امام جمعه ماکو با بیان اینکه لازم است درباره شخصیت‌های تاثیرگذار جهان اسلام به ویژه اهل بیت(ع) این شناخت روز به روز عمیق‌تر و گسترده‌تر شود، اظهار کرد: چنانچه اولیای الهی را خوب بشناسیم خواهیم توانست آنها را برای خودمان اسوه قرار دهیم.
امام جمعه ماکو بر لزوم تدارک برنامه‌های فرهنگی و متنوع برای مناسبت‌های مختلف به ویژه اعیاد و جشن‌ها تاکید کرد و بیان داشت: با روش‌های کلیشه‌ای و سخنرانی‌های کم‌محتوا نمی‌توان نسل جوان را جذب کرد.
حجت‌الاسلام هاشمی به اهمیت استفاده از وسایل ارتباطی نوین و رسانه‌های عصر جدید برای انتقال مفاهیم تاکید کرد و بیان داشت: باید متناسب با نیاز، ذائقه و فهم نسل جدید با آنها سخن گفت و ارزش‌ها را برای‌‌شان تبیین کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار