خبرهای داغ:

اطلاعیه معاونت روابط عمومی و تبلیغات سپاه ولی عصر(عج) خوزستان به مناسبت روز روابط عمومی و ارتباطات

معاونت روابط عمومی و تبلیغات سپاه ولی عصر(عج) خوزستان به مناسبت روز روابط عمومی و ارتباطات اطلاعیه ای صادر کرد.
کد خبر: ۹۵۹۹۴۵۴
|
۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج،

بسم‌الله الرحمن الرحیم

فرارسیدن ۲۷ اردیبهشت، روز ارتباطات و روابط‌عمومی، فرصتی مغتنم برای پاسداشت تلاش‌های ارزشمند فعالان این عرصه خطیر در ارتقای سطح آگاهی و تعاملات سازنده در سطوح مختلف جامعه است. 

 

در دنیای امروز که ارتباطات و تبادل اطلاعات با سرعتی شگفت‌انگیز در حال گسترش است، نقش روابط‌عمومی به‌عنوان پل ارتباطی میان سازمان‌ها و مخاطبانشان، بیش از هر زمان دیگری به چشم می‌آید و خودنمایی می‌کند.

 

این روز فرصت مناسبی است تا ضمن تقدیر از فعالیت های ارزشمند روابط عمومی های فعال و خبرنگاران جهادی و بدون مرز در سنگر جهاد تبیین، روشنگری و روایت گری؛ یاد و خاطره شهیدان رسانه و اطلاع رسانی را گرامی بداریم.

 

روابط عمومی های امروز سنگربانان جنگ رسانه و اطلاع رسانی هستند و دشمن از دوربین و قلم آن‌ها همانند موشک های جبهه مقاومت می هراسد؛ چنانچه کشتار صدها خبرنگار و فعال رسانه ای جبهه مقاومت به دست رژیم صهیونسیتی؛ گویای ترس این رژیم جنایتکار و استکبار جهانی از پوشش خبری خبرنگاران آزاد و رسانه های مستقل است و هربار که خبری در رسانه های مستقل از جنایات جنگی رژیم صهیونسیتی منتشر می شود، رسانه های استکبار جهانی به رغم شعارهای تو خالی خود مبنی بر دفاع از آزادی بیان، مجبور به سانسور و یا اتخاذ موضع انفعالی می شوند و این مسأله می تواند به روشن شدن اذهان عمومی مردم دنیا بیانجامد.

 

اهمیت فعالیت روابط‌عمومی‌ها در سال جاری که رهبر معظم انقلاب آن را سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نام‌گذاری فرموده‌اند، دوچندان شده است، به‌گونه‌ای که آنها می‌توانند با به‌کارگیری ابزارها و فناوری‌های نوین، به آگاهی‌بخشی، تشویق و ترغیب مردم به مشارکت در جهش تولید، تسهیل ارتباط بین مردم و تولیدکنندگان، انعکاس دستاوردها و تجارب موفق، حمایت از ایده‌ها و طرح‌های خلاقانه و ... بپردازند که امید است در این راستا، جهادگران عرصه روابط‌عمومی در سپاه ولی عصر(عج)خوزستان نیز بتوانند با تعهد و تلاش مضاعف، گام‌های مؤثری در تحقق شعار امسال بردارند.

 

روابط عمومی سپاه ولی عصر(عج)استان خوزستان فرا رسیدن روز ۲۷ اردیبهشت ماه که خوزستان روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی نامگذاری شده است را به همه فعالان عرصه ارتباطات و روابط عمومی تبریک عرض نموده و توفیق و عزت و سربلندی روزافزون همکاران پرتوان این حوزه را از خداوند سبحان خواستار است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار