خبرهای داغ:

همایش بزرگ رزمندگان و پیشکسوتان دفاع مقدس در خرمشهر

همزمان با ایام آزادسازی خرمشهر رزمندگان و پیشکسوتان شهرستان های شادگان،آبادان و خرمشهر در محل سالن همایش های سوم خرداد خرمشهر برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۹۹۴۹۹
|
۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۰
همایش بزرگ رزمندگان و پیشکسوتان دفاع مقدس در خرمشهر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خرمشهر؛ سرهنگ پاسدار محمد لویمی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خرمشهر ضمن تبریک ایام الله دهه کرامت و ایام الله سوم خرداد و خیر مقدم به رزمندگان و پیشکسوتان و میهمانان ویژه این همایش بزرگ بدیژه سردار سرتیپ شاهوارپور، خلاصه ای از ویژه برنامه های گرامی داشت سوم خرداد در خرمشهر را بیان نمود.

 

محمدلویمی در آغاز سخنان خود گفت؛ اگر کسی ادعا کند که خرمشهر پرچم سرافرازی واستقامت و پایداری ملت ایران است، یقیناً اغراق نکرده است.

 

ایشان بابیان این که سوم خرداد نماد پیروزی حق بر باطل بود و شما رزمندگان اسلام تاریخ را با عظمت وفداکاری های خود زرّین وافتخارآمیز کردید و لذا روز آزادسازی خرمشهر به عنوان یک یادبود و افتخار ملی و میهنی باید گرامی داشته شود.

 

فرمانده سپاه خرمشهر افزود؛ خداوند منان را شاکر و سپاسگزاریم که توفیق داریم در ایام عملیات غرورآفرین بیت المقدس و آزادسازی خرمشهر قهرمان، میزبان شما افتخار آفرینان باشیم.

 

ایشان ادامه داد؛ با تصمیم و برنامه ریزی اعضای ستاد سوم خرداد مقرر شدامسال این گرامی داشت تنها در یک روز یعنی سوم خرداد متمرکز نشود بلکه طی یک دهه بعنوان دهه ایثار و مقاومت و پیروزی در سطح شهرستان اجراء گردد. 

 

وی افزود؛ در همین راستا ۹ کمیته تشکیل شد و هر کمیته بخشی از این وظایف را که بیش از ۲۹۰ برنامه مفصل و متنوع از جمله شب شعر، محفل انس با قرآن، همایش رزمندگان، میز خدمت با حضور ۲۵ مدیرکل استانی، کمکهای مومنانه، همایش فاتحان،خدمات جهادی و صبحگاه مشترک و... هست را در طول این دهه بعهده دارد و پیگیر انجام آنها خواهد بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار