خبرهای داغ:
حجت‌الاسلام دارابی:

روابط عمومی می‌تواند موجب رضایتمندی مردم و امیدآفرینی شود

همدان-مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ملایر گفت: روابط عمومی می‌تواند با انعکاس خوب و دقیق خدمات و اطلاع‌رسانی‌های به موقع رضایت مردم را جلب و موجب امیدآفرینی در افکار عمومی شود.
کد خبر: ۹۵۹۹۶۷۹
|
۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۴

حجت‌الاسلام محمدولی دارابی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ملایر با تبریک هفته روابط عمومی و ارتباطات به فعالان و شاغلین در این عرصه و مسئولیت خطیر اظهار کرد: اهمیت جایگاه روابط عمومی در عصر ارتباطات و در دورانی که اطلاع‌رسانی در همه عرصه‌ها پیشتاز هست، امروز بر کسی پوشیده نیست.

وی افزود: این عرصه می‌تواند خدمات شایانی برای مردم داشته باشد و از سویی نیز با انعکاس خوب و دقیق خدمات و اطلاع‌رسانی‌های به موقع رضایت مردم جلب و موجب امیدآفرینی در افکار عمومی می‌شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ملایر به بیان اینکه اﻣﺮوزه ﺑﺎ ﭘﯿﭽﯿﺪه و ﭘﯿﺸﺮﻓﺘﻪ ﺷﺪن ﻧﻈﺎم اﺟﺘماﻋﯽ ﺿﺮورت و ﻧﯿﺎز اﺟﺘﻤﺎع ﺑﻪ رواﺑط ﻋﻤﻮﻣﯽ ﻓﺰوﻧﯽ ﻣﯽ‌ﯾﺎﺑﺪ، عنوان کرد: رواﺑﻂ ﻋﻤﻮﻣﯽ، ﻧﻬﺎدی است ﮐﻪ ﻣﯽ‌ﺗﻮاﻧﺪ ﺑﻪ ﺻﻮرت ﻧﻈﺎم‌ﻣﻨﺪ، ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ‌رﯾﺰی ﺷﺪه و ﺳﻨﺠﯿﺪه در راستای اﯾﺠﺎد، ﺣﻔﻆ و ﮔﺴﺘﺮش ﺗﻌﺎﻣﻞ و ﺗﻔﺎﻫﻢ ﻣﺪﯾﺮان ﺑﺎ ﮐﺎرﮐﻨﺎن اﻗﺪام ﮐﻨﺪ که ﺑﺴﯿﺎر ﺣﺎﺋﺰ اﻫﻤﯿﺖ اﺳت و اﯾﻦ ﻣﺴﺌﻠﻪ ﻧﻘﺶ رواﺑﻂ ﻋﻤﻮﻣﯽ را ﭼﺸﻢ گیرتر می‌کند.

وی ادامه داد: روابط عمومی فرصتی مناسب را در اختیار مدیریت یک سازمان قرار می‌دهد که تصویر شفاف‌تری از آنچه در محیط سازمان و همچنین جامعه در جریان است یافته و برای پیشرفت هرچه بیشتر از آنها استفاده کند، بنابراین یک روابط عمومی خوب می‌تواند نقش مناسبی را در پیوند مدیران و کارکنان داشته باشد مثل خونی که در رگ‌های سازمان جاری است و تکاپو و جنب و جوش سیستم را ملموس می‌کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار