آیت الله شعبانی موثقی تأکید کرد

ضرورت امیدآفرینی در جامعه/ دشمن فقط درصدد برجسته کردن مشکلات کشور است

همدان-نماینده ولی فقیه در استان همدان بااشاره به اهمیت امیدآفرینی در جامعه گفت: در فضای مجازی و رسانه‌ها نسبت به بیان واقعیت‌های موجود تلاش کنیم و متعهد باشیم؛ چرا که دشمن فقط درصدد برجسته کردن مشکلات کشور است.
کد خبر: ۹۶۰۳۲۱۲
|
۱۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۴
ضرورت امیدآفرینی در جامعه/ دشمن فقط درصدد برجسته کردن مشکلات کشور است

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، آیت الله حبیب الله شعبانی موثقی در همایش مدار امید که در سالن جلسات شهدای استانداری همدان برگزار شد، با اشاره به اینکه در آستانه انتخابات بزرگی هستیم، اظهار کرد: امیدواریم همه در تحقق هدف بزرگ مشارکت حداکثری و انتخاب رئیس جمهوری که مسیر شهید رئیسی را ادامه دهد و خادم ملت باشد، تلاش کنیم و استمرار داشته باشد.

وی به اهمیت امیدآفرینی در جامعه اشاره کرد و افزود: در فضای مجازی و رسانه‌ها نسبت به بیان واقعیت‌های موجود تلاش کنیم و متعهد باشیم؛ چرا که دشمن فقط درصدد برجسته کردن مشکلات کشور است.

نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: اگر همه تلاش کنیم واقعیت‌ها و دستاوردهای انقلاب را بیان کنیم امیدآفرین خواهیم بود؛ هرچقدر تلاش کنیم متعهد به واقعیت شویم به طور قطع اهل امید می‌شویم و هیچوقت در زندگی فردی و اجتماعی ناامید نخواهیم شد.

در ادامه این مراسم از مدیر روابط عمومی سپاه انصارالحسین(ع)، سرپرست خبرگزاری بسیج و خبرنگاران افتخاری بسیج استان همدان تقدیر بعمل آمد.

انتهای پیام/

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار