بهره برداری از بخش جدید اورژانس بیمارستان فریدونکنار با اعتبار ۶۰ میلیارد تومانی

بخش جدید اورژانس بیمارستان امام خمینی (ره) فریدونکنار با حدود ۶۰ میلیارد تومان اعتبار با حضور معاون درمان وزارت بهداشت به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۹۵۹۹۷۰۶
|
۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، سعید کریمی معاون درمان وزارت بهداشت که رئیس جمهور را در جریان سفر دوم استانی به مازندران همراهی می‌کند، صبح پنجشنبه در آیین افتتاح بخش جدید اورژانس بیمارستان امام خمینی(ره) در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: پروژه بخش اورژانس بیمارستان فریدونکنار دارای ۲۴ تخت و با تجهیزات کامل در کمتر از یک سال به بهره‌برداری رسید.

وی خاطرنشان کرد: این طرح حدود ۶۰ میلیارد تومان هزینه داشته تماما تأمین شده و در زمان بسیار کم با رعایت بهترین استانداردها، بهترین تجهیزات و با امکانات کامل برای مردم آماده شد که جای قدردانی و تشکر دارد.

کریمی خاطرنشان کرد: ما طرح‌ها را پس از اطمینان از عملکرد صحیح آن افتتاح می کنیم. و با سرکشی که از بیماران داشتیم شاهد هستیم که آن‌ها از وضعیت خدمت‌رسانی بخش اورژانس راضی هستند.

وی با اشاره به اینکه عدالت محوری از سیاست‌های دولت سیزدهم و وزارت بهداشت است، افزود: همه تلاش خود را به کار می‌گیریم تا پروژه تعالی نظام سلامت ادامه پیدا کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار