یادداشت به بهانه برگزاری رویداد ملی جام رسانه امید؛

جام رسانه ای امید همایش بزرگ افسران انقلاب در جهاد تبیین

جام رسانه ای امید همایش بزرگ افسران انقلاب در جهاد تبیین
جام رسانه ای امید به عنوان الگوی برتر رسانه های انقلاب و نمایش قدرت افسران انقلابی جنگ نرم است که باید استمرار یابد.
کد خبر: ۹۵۹۹۸۵۵
|
۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۸

قزوین_ خبرگزاری بسیج_اختتامیه جام رسانه ای امید را می توان بزرگترین الگوی رسانه های انقلاب در ایجاد امید ‌و نشاط در جامعه قلمداد کرد. حضور خبرنگاران، عکاسان و فعالان فضای مجازی در این جام با تولید محتوای مثبت در تراز انقلاب یکی از بارقه های امید برای کشور و امنیت ذهنی جامعه است.

در نبرد جهانی رسانه ای علیه دشمن از الگوی رسانه ای امید می توان لشگری از جهادگران تبیین را ساماندهی و در همه مراحل حساس به کمک کشور آمد و در حقیقت گوشه ای از امر مقام معظم رهبری را درباره تزریق جریان امید و نشاط در جامعه جامعه عمل پوشاند.

عملیات درباره اخبار واحد با تیتر و عناوین مختلف که در جنگ رسانه ای دشمن علیه انقلاب اسلامی در جریان است با الگوی جام رسانه ای امید به مقابله به مثل پرداخت و مسئولان باید این جام رسانه ای را استمرار داده و به بلوغ کامل برسانند.

 اجتماع بزرگ رسانه های انقلابی به عنوان تولید قدرت نرم در برابر قلم های مزدور، یک رویداد امیدبخش است و پیام آنها به دشمن این است که؛ انقلاب از محتوا تهی نشده است بلکه فکر جدید با ابزار قدرتمند و به روز برای دفاع همه جانبه آماده اند.

وحدت کلمه و اتحاد در کلام امامین انقلاب رمز پیروزی در برابر استکبار بوده است که تعالیم اسلامی و سفارش اهل بیت توصیه کردند؛ دست خدا با جماعت است و در این رویداد رسانه ای دست خدا در قلم های خبرنگاران صادق هنرنمایی می کند.

در پایان الگوی مناسبی به نام جام رسانه امید در حال رسیدن به بلوغ سازمانی است تا در مراحل حساس با پیام فرمانده کل قوا در خط مقدم نبرد برای دفاع از بمباران مغزهای جوانان و مردمان سرزمین به خط شوند.

 

انتهای پیام/1002

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار