رونمایی از جلیقه خبرنگاری بسیج در مراسم گرامیداشت روز روابط عمومی در فریمان+عکس

در مراسم گرامیداشت روز روابط عمومی ها از جلیقه خبرنگاری بسیج در فریمان رونمایی شد.
کد خبر: ۹۶۰۰۰۷۳
|
۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از فریمان، سرهنگ دوم پاسدار ابوالفظل زیدانلو فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فریمان گفت: هنر روابط عمومی ها در سپاه و بسیج و اصحاب رسانه انعکاس هنرمندانه اقدامات امیدآفرین برای مردم است.

وی در جمع نیروهای وظیفه و پاسدار ناحیه مقاومت بسیج فریمان ضمن تشکر و قدردانی از زحمات روابط عمومی این ناحیه افزود: روابط عمومی، اقتدار و عملکرد نهاد و سازمان را نشان می دهد، از نگهبانی سربازان تا کارهای جهادی و اقدامات مردم محور سپاه و بسیج اگر از لنز دوربین منتشر شود، عملکرد آن برای مردم نشان داده می شود.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فریمان بیان کرد: همه قسمت ها و حوزه ها می بایست برای انعکاس بهتر برنامه ها و فعالیت های سپاه و بسیج و سایر نهادهای خدمتگذار و انقلابی در عرصه های خدمت رسانی با روابط عمومی همکاری و تعامل داشته باشند تا کار های بسیج و سپاه به چشم همگان دیده شود .

وی با اشاره به سیل اخیر و امداد رسانی گروه های جهادی بسیج و سپاه به سیل زدگان اعلام کرد: حضور گروه های جهادی امنیت بخش و اقتدار آفرین است و این امیدآفرینی با انعکاس صحیح و به موقع بایستی بوسیله روابط عمومی و خبرنگاران رسانه عظیم بسیج به اطلاع افکار عمومی و جامعه رسانده شود که تا کنون این گونه بوده است.
زیدانلو عنوان کرد: بسیج اگر شاخص و عزیز شده بخاطر کار و تلاش مجاهدانه است. تلاش های بسیج به وقت و زمان خاصی محدود نشده و این سرمایه ی عظیمی برای بسیج و سپاه است و هنر روابط عمومی سپاه و بسیج و اصحاب رسانه ،انعکاس هنرمندانه اقدامات امیدآفرین برای مردم است.
گفتنی است، دراین مراسم با حضور فرمانده و مسئول دفتر نمایندگی از جلیقه رسمی خبرنگاری بسیج رونمایی شد و از مدیر روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیبج فریمان و اصحاب رسانه افتخاری و روابط عمومی های حوزه های بسیج شهرستان، با اهدای لوح سپاس، تقدیر به عمل آمد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار