خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک:

باید میراث‌دار شهدا باشیم

سرهنگ ایمانی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: میراثی گرانبها و مقدس به ما رسیده که ما در این میراث نقش نداشتیم ولی باید در حفظ آن تلاش کنیم.
کد خبر: ۹۶۰۰۱۴۰
|
۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اندیمشک، سرهنگ پاسدار عليرضا ایمانی در دیدار صمیمانه پرسنل ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اندیمشک با جهانبخش قلاوند منتخب مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حفظ ارزش ها با اهدای جان خود ثابت کرده تا انقلاب تداوم داشته باشد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اندیمشک با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: میراثی گرانبها و مقدس به ما رسیده که ما در این میراث نقش نداشتیم ولی باید در حفظ آن تلاش کنیم.

وی با بیان اینکه ما فرزندان شهدا هستیم و باید حریم و ارزش‌ها را حفظ کنیم تصریح کرد: مهمترین ارزش‌گذاری شهدا، پیروی از ولایت و مراقبت بود تا لطمه‌ای به ولایت وارد نشود.

سرهنگ ایمانی با اشاره به اینکه ما امروز میراث‌دار شهدا هستیم تا آرمان‌ها و این افتخارات زنده بمانند بیان کرد: سپاه و بسیج در کمک به مردم و در تعامل با سایر قوا و دستگاه‌ها، مخلص‌ترین و خادم‌ترین افراد هستند که در دوران حوادث مختلف، نقش، برادری و تعامل و دوستی آنها را دیده‌ایم.

وی خاطرنشان کرد: بسیج در همراهی با طرح‌هایی که کمک می‌کند به جامعه، خادم و ناصر خواهد بود تا با همراهی ادارات خدمتگزاری مناسبی به مردم داشته باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار