امام جمعه فراهان عنوان کرد

سپاه؛ بازوی معنوی ولایت

امام جمعه فراهان گفت: رسالت مهم حرکت در مسیر معنویت در سپاه به عهده دفتر نمایندگی ولی فقیه است و همین معنویت سبب برجستگی نیروی سپاه نسبت به نیروهای فرامرزی شده است.
کد خبر: ۹۶۰۰۲۸۳
|
۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از فراهان؛ حجت‌الاسلام سوری امام جمعه فراهان در مراسم تودیع و معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج فراهان در مسجد جامع فرمهین گفت: حمکرانی ولی‌فقیه تمرینی برای پذیرش حکومت الهی امام زمان(ع) است.

وی افزود: سپاه از مجموعه‌هایی است که دغدغه فرامین ولی فقیه دارد، سپاه در تمامی عرصه‌های دفاع از نظام و ولایت و همچنین تمامیت ارضی کشور و امنیت، گام‌های مهمی را برداشته است.

حجت الاسلام سوری با بیان اینکه سپاه به عنوان بازوان معنوی ولایت فقیه عمل می‌کند، اظهار کرد: رسالت مهم حرکت در مسیر معنویت در سپاه به عهده دفتر نمایندگی ولی فقیه است و همین معنویت سبب برجستگی نیروی سپاه نسبت به نیروهای فرامرزی شده است.

امام جمعه فرمهین اظهار کرد: برای انجام وظایف و تکالیف یک طلبه و روحانی طبیعتا بقیه هم باید کمک‌کار باشند.

در پایان این مراسم حجت الاسلام اکبر قنبری به عنوان مسئول جدید نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج فراهان معارفه و از زحمات حجت الاسلام قاسم طاهریان مسئول سابق دفتر نمایندگی در این ناحیه تقدیر شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار