سید شهیدان خدمت؛

پیام تسلیت روابط‌عمومی سپاه بیت‌المقدس در پی شهادت رئیس‌جمهور

سپاه بیت‌المقدس در پی به‌شهادت‌رسیدن رئیس‌جمهور محترم و هیئت همراه در حادثه سقوط بالگرد پیام تسلیت صادر نمود.
کد خبر: ۹۶۰۰۳۸۱
|
۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از کردستان، سپاه بیت‌المقدس در پی به‌شهادت‌رسیدن رئیس‌جمهور محترم و هیئت همراه در حادثه سقوط بالگرد پیام تسلیت صادر نمود.

متن پیام به شرح زیر است:

انالله و انا الیه راجعون

حادثه تلخ سقوط بالگرد حامل آیت‌الله رئیسی رئیس‌جمهور محبوب، حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه، استاندار آذربایجان شرقی و نماینده ولی‌فقیه در استان آذربایجان شرقی و هیئت همراه، موجب حزن و اندوه فراوان شد

روح بلند آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، خادم‌الرضا (ع) و خادم ملت ایران که در تمامی دوران مسیر خدمت، مجاهدانه و خستگی‌ناپذیر لحظه‌ای آرام نداشت و بر عهد صادقانه خود با خداوند متعال، مجاهدانه ایستاد؛ به ملکوت اعلی پیوست تا این سید عزیز و همراهانش، به مصداق آیه شریفه فَمِنهُم مَن قَضی نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ، به جمع یاران شهید خود ملحق شوند.

بی شک خون این شهید گران‌قدر درخت این انقلاب را تنومندتر خواهد کرد و وجود آرامش‌بخش حضرت آیت‌الله خامنه ای در این شرایط، همچون لنگرگاهی ثبات‌آفرین برای کشور ماست.

جمهوری اسلامی ایران از ابتدای تشکیل خود با حوادث بسیار سختی روبه‌رو بوده است و از تمام آنها با سلامت عبور کرده است.

همان‌گونه که پیوند عمیق میان امام و ملت ایران در دهه اول انقلاب توانست کشور را بیمه کند، امروز نیز تدبیر رهبری انقلاب و هوشمندی مردم باعث عبور از این روزها خواهد شد.

روابط‌عمومی سپاه بیت‌المقدس کردستان شهادت خادم محرومان رئیس‌جمهور مردمی، خدمتگزار و مغتنم و جهادی و بااخلاص را که حین انجام‌وظیفه به فیض شهادت نائل آمدند، به محضر حضرت ولی‌عصر (عجل‌الله تعالی فرجه الشریف)، نایب برحقشان حضرت امام خامنه ای (مدظله‌العالی)؛ ملت شریف ایران و خانواده معزز ایشان تسلیت عرض کرده و برای شهدای این حادثه جان‌سوز علو درجات الهی را مسئلت می‌نماید.

روابط‌عمومی سپاه بیت‌المقدس کردستان

انتهای خبر/

ارسال نظرات
آخرین اخبار