سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور:

پیام تسلیت سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور

در پی شهادت رئیس جمهور مردمی سید ابراهیم رئیسی به همراه تیم همراه در سانحه سقوط بالگرد ، سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور پیامی را صادر نمود.
کد خبر: ۹۶۰۰۴۵۱
|
۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۳

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور ،در پی شهادت رئیس جمهور مردمی سید ابراهیم رئیسی  به همراه تیم همراه در سانحه سقوط بالگرد ، سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور پیامی را صادر نمود.

متن پیام به شرح زیر می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم
انالله و اناالیه راجعون

خادم الرضا سید ابراهیم رئیسی ، رئیس جمهور مغتنم ، ولایت مدار ، مخلص ، جهادگر ، شجاع و مردمی ملت ایران که عمر شریف خود را در راه خدمت به اسلام ، انقلاب و حل مشکلات مردم صرف کردند تا این کشور پرافتخار ، سربلند ترو جاودانه تر مسیر دشوار خود را به سوی قله های تمدن نوین اسلامی طی نموده و انشالله پایه گذار ظهور منجی عالم بشریت حضرت صاحب الزمان (عج) گردد ،در شب ولادت حضرت شمس الشموس امام رضا (ع) در معیت یاران جهادگر خودبه خیل یاران شهیدش و بالاخص سید الشهداء مقاومت حاج قاسم سلیمانی پیوست تا به عهدی که با آنها داشت وفا نماید.

این ضایعه بزرگ و اندوهناک اگر چه دل همه ملت شریف ایران و آحاد جامعه انقلابی و قدرشناس را به درد آورد اما مسلما این کشتی در مسیر حرکتی خود به یاری خداوند و به دست و اندیشه رهبر معظم  انقلاب  حضرت امام خامنه ای  عزیز( مدظله العالی)، به سرمنزل مقصود و مطلوب خواهد رسید و قطار پیشرفت و اقتدار انقلاب اسلامی به مسیر خود ادامه خواهد داد.

سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور شهادت این عالم برجسته و مجاهد خستگی ناپذیر مردمی ، سیدالشهداء خدمت و همراهان گرانقدرشان  را محضر امام زمان (عج) ، ولی امر مسلمین حضرت امام خامنه ای (مد ظله العالی) و ملت شریف ایران  بالاخص جامعه کاروتولید تبریک و تسلیت عرض نموده و علو درجاتشان را از خداوند منان مسألت می نماید.

همچنین بدینوسیله  مراتب تاثر و اندوه  را در پی شهادت جناب  آقای حسین امیر عبداللهیان وزیر محترم امور خارجه ، آیت الله سید محمد علی آل هاشم نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه مردمی تبریز  ،جناب آقای مالک رحمتی استاندار محترم آذربایجان شرقی ، تیم حفاظت و خدمه پرواز که به همراه رئیس جمهور شهید  در حین ماموریت به لقالله  پیوستند اعلام می دارد و از خداوند منان طلب آمرزش ،رحمت و آرامش و حشر با اولیالله را برای آن خدمتگزاران شریف طلب می نماید.

ارسال نظرات
آخرین اخبار