فرمانده انتظامی لرستان شهادت رئیس‌جمهور و همراهانش را تسلیت گفت

فرمانده انتظامی لرستان در پیامی شهادت رئیس‌جمهور و همراهان ایشان را تسلیت گفت.
کد خبر: ۹۶۰۰۶۳۹
|
۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، سردار یحیی الهی در پیامی شهادت، رئیس‌جمهور و همراهان شهیدش را به ساحت مقدس امام‌زمان (عج)، فرمانده معظم کل قوا و ملت شهیدپرورِ ایران تسلیت گفت.

 

متن این پیام به شرح زیر است:

 

بسم‌الله الرحمن الرحیم

 

و من المؤمنین رجال صدقوا ما عاهدوا الله علیه فمنهم من قضی نحبه و منهم من ینتظر و ما بدلو تبدیلا.

 

در میان مؤمنین مردانی هستند بر سر عهد و پیمانی که باخدا بستند صادقانه ایستادند و بعضی از آنان پیمان خود را همچون شهدا به آخر رساندند و در راه خدا و خلق خدا شربت شهادت نوشیدند؛ اما بعضی دیگر در انتظارند و هرگز از این پیمان که باخدا بسته‌اند پشیمان نیستند.

 

مجموعه فرماندهی انتظامی استان لرستان با قلبی آکنده از غم و اندوه و چشمانی اشک‌بار حادثه منجر به شهادت رئیس‌جمهور محبوب ایران و آزادگان جهان آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه، نماینده ولی‌فقیه و امام‌جمعه شهرِ تبریز، استاندار آذربایجان شرقی و جمعی از عزیزان را به پیشگاه حضرت ولیعصر عجل‌الله تعالی و مقام عظمای ولایت و ملت شرافتمند ایران و همه دوستداران انقلاب اسلامی تسلیت گفته، هر چند جای خالی آن عزیزان سفرکرده برایمان غم‌انگیز است از خداوند متعال اجر جزیل برای آنان و صبر جمیل برای بازماندگان و همهٔ ملت ایران اسلامی مسئلت داریم.

 

آیت‌الله رئیسی همواره و همیشه دغدغه خدمت به مردم را داشتند و در همین راهِ مقدس جان‌برکف گذاشتند. خدمات و توفیقات ایشان در منظر و نگاه مردم همیشه به یادگار خواهد ماند.

 

بدون شک وجود آرامش‌بخش مقام معظم رهبری مدظله‌العالی در این شرایط، همچون لنگرگاهی ثبات‌آفرین برای کشور است و امروز نیز همچون گذشته، تدابیر حکیمانه ایشان و هوشمندی مردم باعث عبور از این روزها خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار