خبرهای داغ:

عزاداری مردم حمیدیه در مراسم گرامیداشت شهادت رئیس جمهور آیت الله رئیسی

مراسم گرامیداشت شهادت رئیس جمهور آیت الله رئیسی و هیئت همراه در شهرستان حمیدیه برگزار شد
کد خبر: ۹۶۰۰۶۴۹
|
۰۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در ناحیه حمیدیه؛ مراسم درگذشت شهادت گونه‌ی رئیس جمهور آیت الله رئیسی و هیئت همراه با حضور تمام مسئولان و مردم ولایتمدار شهرستان در مسجد جامع الهدی حمیدیه برگزار شد

در این مراسم امام جمعه شهرستان حمیدیه با بیان مِنَ المُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَی نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا و گفت در سالروز میلاد مسعود حضرت علی ابن موسی الرضا علیه السلام روح بلند خادم ملت ایران، خادم الرضا آیت الله رئیسی، رئیس جمهور مردمی و محبوب آسمانی شد.

در ادامه حجت‌الاسلام والمسلمین سعید لفته پور افزود رئیس جمهور پرتلاش و خستگی ناپذیر مردم ایران که در راه اعتلا و پیشرفت کشور جز خدمت به مردم بزرگ ایران سر از پا نمی شناخت، بر سر عهد خود ایستاد و جان خود را فدای ملت کرد.

سعید لفته پور خاطرنشان کرد تفکر دینی و اعتقادی، روحیه انقلابی، نگاه مردم سالاری و شخصیت آرام و منطقی در کنار اندیشمندی و دوراندیشی ایشان برای حل مشکلات مردم و کشور، در دولت و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مثال زدنی و کم تکرار بوده و قطعاً ماندگار و یادگار خواهد بود. این ضایعه بزرگ و اندوهناک اگر چه دل همه ملت شریف ایران و آحاد جامعه انقلابی و قدرشناس را به درد آورد اما مسلماً این کشتی در مسیر حرکتی خود به دست و اندیشه رهبر کبیر انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای مدظله العالی، به سرم قصد منظور و مطلوب خواهد رسید و قطار پیشرفت و اقتدار ایران اسلامی به مسیر خود ادامه خواهد داد.

وی تصریح کرد بیش از چهار دهه خدمات آیت الله رئیسی به کشور در مسئولیت‌های مهمی نظیر ریاست قوای قضائیه و مجریه، عضویت در هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری و عضویت در مجمع تشخیص مصلحت نظام تأییدی بر کمال شایستگی‌ها و توانمندی‌های ایشان است که همواره در مسیر خدمت جلب رضایت خداوند و آرامش ملت را در نظر داشت.

در پایان این مراسم بیان کرد اکنون که مشیت الهی بر آن بود که این ذخیره بزرگ انقلاب اسلامی و شهید خدمتگزار ملت دعوت حق تعالی را لبیک گوید، از خداوند بزرگ علو درجات را برای روح آن برادر مؤمن مسالت دارم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار