خبرهای داغ:

برگزاری مراسم سوگواری خادم جمهور در شهرستان کرخه

ستاد گرامیداشت شهدای راه خدمت شهرستان کرخه از برگزاری مراسم سوگواری به مناسبت شهادت جانسوز و غمناک رئیس جمهور خدوم و مردمی حضرت آیت الله رئیسی (ره) و همراهان در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۶۰۰۷۶۴
|
۰۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان، دیشب این مراسم با حضور حجت الاسلام و المسلمین امیری امام جمعه محترم شهرستان کرخه، ستاری فر فرماندار شهرستان کرخه، سرگرد پاسدار قاسم گوروی فرمانده سپاه کرخه، مسئولین نظامی و انتظامی، اقشار مختلف مردمی ، شیوخ ، سادات ، مسئولین ادارات در مسجد جامع شهر الوان (مصلای امام جمعه) برگزار شد.


سخنران این مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین امیری امام جمعه شهرستان کرخه گفت: غم و اندوهی بی پایان جامعه ولایی ایران اسلامی را در پی شهادت رئیس جمهور محبوب و مردمی، خادم الرضا علیه السلام و هیئت همراه ایشان ، فراگرفته است. این حادثه دلخراش مایه تألم و تأثر آحاد جامعه گردید که به شخصیت وارسته و خدمات ماندگار و با ارزش ایشان به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران آگاه اند.

امیری در ادامه گفت: شهادت رئیس جمهور ولایی، مجاهد و انقلابی و هیئت همراه را به محضر امام زمان (عج)، فرمانده معظم کل قوا، خانوده محترم آنان و همچنین مردم شهید پرور شهرستان کرخه، تبریک و تسلیت عرض نموده و اعلام می نماید، نظام مقدس جمهوری اسلامی از ابتدای پیروزی، همواره با حوادث سختی رو به رو بوده و از تمام آنها با سلامت عبور کرده و همانگونه که پیوند عمیق امام (ره) و ملت ایران در ابتدای انقلاب توانست کشور را بیمه کند، امروز نیز تدبیر رهبری انقلاب و هوشمندی مردم، مایه پیروزی و عبور از این روزهای دشوار خواهد شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین امیری در پایان گفت :همه دنیا ودشمنان بدانندبارفتن خدمتگزارانی صادق وباوفا؛ هیچ خلل ویا آسیبی درسدآهنین ملت ایران وآرمان‌های انقلاب اسلامی پیش نمی‌آید. وپرچم عزت واقتدار ومجاهدت آنان برزمین نخواهد ماند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار