خبرهای داغ:

رخداد‌های اخیر نشان داد مسیر خدمت جهادی به مردم منتهی به درجه شهادت می‌شود

مراسم بزرگداشت شهدای مسیر خدمت در روستای حاجی آباد غوری به میزبانی پایگاه‌های مقاومت برادر و خواهر این روستا برگزار شد.
کد خبر: ۹۶۰۰۷۱۶
|
۰۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، مراسم بزرگداشت شهدای مسیر خدمت در روستای حاجی آباد غوری به میزبانی پایگاه‌های مقاومت برادر و خواهر این روستا برگزار شد.

حجت الاسلام توسلی مهر مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه کوه چنار در این مراسم گفت: خدمت به خلق خدا، در فرهنگ قرآن و اهل بیت(ع)، ارزش و ثواب فراوانی دارد و در قرآن کریم آمده است: «إِنَّ اللَّهَ یُحِبُّ الْمُحْسِنینَ» (سوره بقره، آیه ۱۹۵) خداوند متعال کسانی را که کار خیر و نیک انجام می‌دهند دوست مى‌دارد و چقدر خوب است که انسان محبوب خدا باشد. پس با خدمت و کمک به همدیگر می‌توان به رضایت الهی و لذت‌های جاودان آخرت رسید.

حجت الاسلام توسلی مهر افزود: در تاریخ انقلاب اسلامی شهادت شهیدانی چون رجایی و آیت الله رئیسی اثبات کرد که رسیدن به درجه رفیع شهادت از مسیر خدمت به خلق هم امکان پذیر است.

وی با ابراز تسلیت در پی به حادثه سقوط بالگرد و به شهادت رسیدن جمعی از دولت مردان گفت: شهدای مسیر خدمت در عمر با برکت خود، با تاسی از سیره اهل بیت(ع) و کلام قرآن، از هیچ کوششی برای خدمت به خلق الله دریغ نکردند و این مسیر را به عنوان مسیر تعالی خود برگزیدند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار