خبرهای داغ:
مدیر حوزه علمیه خواهران استان فارس:

آیت الله رئیسی در مسئولیت‌های مهمی در انقلاب خدمت کرد و مزد تلاشش را گرفت

مراسم سوگواری به مناسبت به شهادت آیت الله رئیسی و همراهانشان، در مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران استان فارس برگزار شد.
کد خبر: ۹۶۰۰۷۳۰
|
۰۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، مراسم سوگواری به مناسبت به شهادت آیت الله رئیسی و همراهانشان، در مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران استان فارس برگزار شد.

حجت الاسلام سید ابراهیم افتخاری مدیر حوزه علمیه خواهران استان فارس در این مراسم با بیان اينکه دست یافتن انسان به کمال واقعی، به وسیله بندگی است، اظهار داشت: خداوند انسان را خلق کرده و فرصتی به او داده است تا چند صباحی که در این دنیا زندگی می کند برای رسیدن به هدف خلقت که عبودیت و بندگی است تلاش کند.

مدیر حوزه علمیه خواهران عنوان کرد: حضرت امام خمینی ره با ایجاد انقلاب اسلام، مکتب تشیع را زنده و زمینه را برای رشد و بالندگی انسان ها هموار کرد و بر پایه این انقلاب، جوانان بسیاری به رشد و کمال رسیدند که برخی از آنها شهید شده و بسیاری هم در حال خدمت به مردمند.

وی افزود: آیت الله رئیسی از جمله کسانی بود که در مسئولیت های مهمی در انقلاب خدمت کرد و آبدیده شد و در نهایت مزد تلاشش را گرفت و به شهادت رسید.

افتخاری در ادامه با اشاره به سخنان حضرت امام (ره) که فرمود: بکشید ما را؛ ملت ما بیدارتر می شود،بیان کرد: این انقلاب مستحکم تر از قبل ایستاده و با افتادن یک سردار خللی در راه انقلاب و بیداری اسلامی ایجاد نمی‌شود.

استاد حوزه در پایان اخلاص، تلاش و مظلومیت را از خصوصیات بارز این شهید بزرگوار دانست.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار