خبرهای داغ:

متن تسلیت مجمع فاطمی سازمان بسیج دانش‌آموزی خراسان جنوبی در پی شهادت شهدای خدمت

مجمع فاطمی سازمان بسیج دانش‌آموزی خراسان جنوبی در متنی با بیان خدمات شهدای خدمت به مردم؛ شهادت آیت الله رئیسی رئیس جمهور مردمی و هیأت همراه را تسلیت گفت.
کد خبر: ۹۶۰۰۷۵۴
|
۰۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، مجمع فاطمی سازمان بسیج دانش‌آموزی خراسان جنوبی در متنی با بیان خدمات شهدای خدمت به مردم؛ شهادت آیت الله رئیسی رئیس جمهور مردمی و هیأت همراه را تسلیت گفت.

إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُون

سَلَامٌ عَلَىٰ إِبْرَاهِيمَ كَذَٰلِكَ نَجْزِي الْمُحْسِنِينَ إِنَّهُ مِنْ عِبَادِنَا الْمُؤْمِنِين ‌.
درود بر ابراهيم !
نيكوكاران را چنين پاداش مى‏ دهيم. در حقيقت او از بندگان با ايمان ما بود...
"رئیسی عزیز خستگی نمی‌شناخت. در این حادثه‌ی تلخ، ملت ایران، خدمت‌گزار صمیمی و مخلص و با ارزشی را از دست داد. برای او صلاح و رضایت مردم که حاکی از رضایت الهی است بر همه‌چیز ترجیح داشت، از این رو آزردگی‌هایش از ناسپاسی و طعن برخی بدخواهان، مانع تلاش شبانه روزیش برای پیشرفت و اصلاح امور نمی‌شد ."
سیّدعلی‌خامنه‌ای

بزرگان ما برای آرمان انقلاب و مردم
نمی‌میردند ؛ می‌سوزند !
هم اکنون دانش‌آموزان مجمع‌ فاطمی‌ بسیج دانش‌آموزی استان‌ خراسا‌‌ن‌ جنوبی شهادت رئیس جمهور مجاهد و خستگی ناپذیرمان شهید آیت‌الله سیّد‌ ابراهیم‌ رئیسی هشتمین رئیس جمهور ایران و همراهان انقلابی ایشان را به خدمت حضرت صاحب‌الزمان، رهبر عظیم‌الشان انقلاب و ملت شهیدپرور ایران، تسلیت می‌گویند.

خداحافظ ای مرد !
خداحافظ ای بت‌شکن !
خداحافظ ای رئیس‌جمهور مردمی !
هرچند بدخواهان و راحت‌طلبان بی‌درد از عصای ابراهیمی‌ات هراس داشتند. هرچند که می‌دانستیم با آمدنت ترس به اندام مفسدان و رانت‌خواران و نامَردمان خواهد افتاد و خواب راحتشان به سر خواهد آمد ؛تو آمدی و دوباره شمیم امید و صفای عدالت به جامعه برگشت چون تو از مردم بودی و در کنار مردم ماندی !

ما از میان دود و غبار فتنه جان کندیم ‌و تن‌مان سالم ماند، دل‌مان را هم در ‌گرو سید محرومان کردیم. برای تو فرق ‌داشت، این را یک نسل می‌گوید !
ما رجایی را ندیده بودیم . ‌. .
نسل من در حوادث انقلاب دنبال ‌رجایی می‌گشت ؛ می‌دانی ، امروز ‌این نسل او را به خود دید . . .
ما او را ‌دیدیم که چگونه قرآن را مصمم در ‌دست خود گرفت ؛ در حقیقت انگار ‌تکه‌ای از قلب خود را بالای سرش ‌گرفته بود . آری ! رجایی ها این‌گونه‌اند.

مردمی‌بودن لیاقت می‌خواهد که تو ‌معنای خاص همراه و هم‌دل مردم بودن را، ‌ به حق معنا کردی . تکلیف اولت شهیدانه ‌زیستن بود ، این از بی‌قراری‌هایت برای ‌انقلاب معلوم بود .

آری باز هم ‌می‌گوییم، تا سالیان سال می‌گوییم ‌که این نسل چه‌ها دید ، غم دل‌شان ‌با بقیه فرق دارد. این نسل از دست‌دادن و فقدان را کشید، اما فراموش ‌نکرد و آنها را الگو کرد و خاطرش را از
‌رنگ آنان پر کرد...

قوی باشیم، هیچ‌کدام ما به اندازه
رهبری داغ از دست دادن یاران را
‌ندیدیم ! امامش رفت، رجائی و
‌باهنرش رفتند ، صیاد و کاظمی و
‌ستاری و طهرانی مقدم او رفتند...
مالک اشترش، حاج قاسم رفت :)
عمارش، مصباح عزیز رفت...
‌اما قوی و مقتدر همچنان مثل
‌کوه پای کار این نظام و انقلاب
‌هست و انشاءالله به صاحب
‌اصلی‌اش تحویل خواهد داد...
حالا هم رئیسی او رفت ، اما
‌قطعا با دلگرمی بزرگی که ایشان
‌به ملت ایران دادند، در کار این نظام
‌هیچ خللی ایجاد نخواهد شد...

مطمئن باشید همان طور که شهید سلیمانی برای دشمن خطرناک‌تر از سردار سلیمانی است، شهید جمهور هم بسیار موثر تر از رئیس جمهور خواهد بود...

خیلی خسته شدی، خسته نباشی سیّد !
‌سیّدِ محرومان، مهربانِ کم‌نظیر،
آیت‌اللهِ مجاهد و مجاهدِ خستگی‌‌ناپذیر
نبودنتان عجیب است، ما می‌دانیم که ایستادن پای وطن مرد می‌خواهد و شما به معنای واقعی کلمه مرد این میدان بودی  خوشا به سعادتت مرد راه خدا !

آن قدر ز میز خدمتت دور شدی
با مردم پا برهنه محشور شدی
سلطان خراسان به تو مزدت را داد
خادم بودی... شهید جمهور شد !

رئیس جمهور لبخند عاشقانه‌ات که گویای خدمت به مردم است همیشه در دل مردم خواهد ماند !
_ سلام ما را به حاج‌قاسم برسان.

°ای‌ مرد صداقت‌ و سیاست‌ شهادتت‌ مبارک 

و شــهادت حُسـنِ خـتـام قصه‌ی مـأمـوریـت مردان خــداست

و امّا
ما دختران این سرزمین شهید پرور با همه ی توان و از عمق وجود یک صدا می گوییم که آقای رئیس‌جمهور عزیز نگران نباشید محکم تر و مصمم تر از قبل پای عالم روشن ضمیر و حکیم ایران زمین می‌ایستیم و قدر توان نمی‌گذاریم عَلَم حکومت عدل اللهی زمین بماند و انشاءالله مسیر حق و حقیقت و مجاهدت و شهادت را تا رسیدن به مقصد همراه هستیم ، شما با خیال آسوده برای اولین بار در طول خدمت مخلصانه و مجاهدانه استراحت کنید و ما را با دعای خیرتان کمک دهید.

مجمع‌ فاطمی‌ سازمان‌ بسیج‌ دانش‌آموزی‌ خراسان‌ جنوبی

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار