خبرهای داغ:
حجت الاسلام گلچهره:

خداوند به آیت الله رئیسی عزت داد و این عزت جهانی شد

همدان-مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه تویسرکان گفت: متاسفانه برخی بسیار تلاش کردند که سوابق، عملکرد و اقدامات آیت الله رئیسی را تخریب کنند، اما خدا به او عزت داد و این عزت جهانی شد.
کد خبر: ۹۶۰۰۸۰۰
|
۰۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۸

خداوند به آیت الله رئیسی عزت داد و این عزت جهانی شد

حجت الاسلام گلچهره در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان ضمن تسلیت شهادت رئیس جمهور و همراهانش اظهار کرد: آیت الله رئیسی جهادی و پرتلاش کار می‌کرد و به امور معمولی و عادی بسنده نمی‌کرد و این شاخصه باید سرلوحه خدمت‌رسانی همه مسئولین باشد.

وی با بیان اینکه هشتمین رئیس جمهور و خادم امام هشتم در شب میلاد امام هشتم(ع) آسمانی شد، افزود: متاسفانه برخی بسیار تلاش کردند که سوابق، عملکرد و اقدامات آیت الله رئیسی را تخریب کنند، اما خدا به او عزت داد و این عزت جهانی شد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه تویسرکان اضافه کرد: خون با برکت شهید آیت الله رئیسی و همراهانشان موجب برکات و توفیقاتی برای ایران و انقلاب خواهد شد.

وی تصریح کرد: آیت الله رئیسی یک فرد نبود؛ بلکه او یکی از مصادیق تربیت شدگان مکتب امام (ره) و انقلاب بود و بعد از ایشان هم خدمتگزاران مخلص و توانمند زیادی برای ادامه راه ایشان هستند.

گلچهره رسالت بازماندگان را زنده نگهداشتن یاد شهدا با بزرگداشت شهدا و تحقق آرمان‌ها و اهداف آنان برشمرد و گفت: اهداف و آرمان‌های شهید رئیسی همان اهداف مکتب امام (ره) است که باید با قوت دنبال شوند.

خداوند به آیت الله رئیسی عزت داد و این عزت جهانی شد

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار