خبرهای داغ:
حجت الاسلام احمدوند:

شهدای ما در تاریخ ماندگار شدند

همدان-استاد حوزه و دانشگاه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: شهدای ما در تاریخ ماندگار شدند.
کد خبر: ۹۶۲۵۰۹۵
|
۱۴ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۲

شهدای ما در تاریخ ماندگار شدند

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، مراسم گرامیداشت شهید ناصر سراقی و شهیدان علی احمد و محمد قیطاسی در حسینیه کانون فرهنگی و مذهبی شهیدان قیطاسی نهاوند برگزار شد.

استاد حوزه و دانشگاه در این مراسم در خصوص ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا با اشاره به برگزاری بزرگداشت شهدا گفت: شهدای ما در تاریخ ماندگار شدند.

حجت الاسلام محمد احمدوند با تسلیت سالروز شهادت امام رضا(ع) افزود: سالیانه میلیون‌ها نفر از ایران و سراسر جهان به زیارت امام رضا (ع) می‌روند در حالی که قبر هارون الرشید نیز در همانجا است و روزگاری صاحب بیشتر دنیا بود اما امروز هیچ کس اسمی از هارون الرشید نمی آورد و حتی خیلی‌ها نمی‌دانند در کجا دفن شده است.

وی افزود: شهدایی مانند شهید سراقی با ایمان قلبی و باور قدرت الهی به جبهه‌ها رفتند و با دشمنان جنگیدند و در این راه به بزرگترین ارزویشان که شهادت بود رسیدند .

استاد حوزه و دانشگاه بیان کرد: چندین ماه است گروه کوچکی بهنام حماس در برابر اسرائیل و تمام قدرت‌های بزرگ دنیا مانند امریکا، انگلیس، فرانسه، آلمان و بقیه کشورهای اروپایی ایستاده‌اند.

وی افزود: شهدای ما مانند یاران امام حسین (ع) تا لحظه آخر در رکاب امام (ره) و مقام معظم رهبری ماندند و در نهایت به شهادت رسیدند و این بهترین معامله‌ای بود که با مولا و مقتدای خود کردند.

شهدای ما در تاریخ ماندگار شدند

انتهای پیام/

ارسال نظرات