آیت‌الله رئیسی پیگیر مسائل جامعه فرهنگی و هنری بود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: آیت‌الله رئیسی یک ارتباط صمیمانه با جامعه فرهنگ و هنر داشت و از دغدغه‌های مهم ایشان پیگیری مسائل جامعه فرهنگی و هنری بود.
کد خبر: ۹۶۰۰۸۷۵
|
۰۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، اعظم روانشاد عصر امروز در آئین تکریم و معارفه رئیس بسیج هنرمندان لرستان که در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان برگزار شد، اظهارداشت: شهید رئیسی به عنوان دومین آلبومِ رئیس جمهورِ شهیدِ ایران با شهادت خود در گام دوم انقلاب اسلامی بار دیگر مهر تائیدی بر مسیری که آغازگر آن امام خمینی(ره) بودند، نهادند.

 

وی افزود: مردم‌داری، مجاهدت خالصانه، خدمت صادقانه و دیپلماسی عزت‌مندانه به پشتوانه نیروی درونی که از اتصال به خداوند آغاز شده بود بر قاموس سیاسی و فرهنگ عمومی کشور اعتبار دوباره بخشید.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با اشاره به اینکه آیت‌الله رئیسی یک ارتباط صمیمانه با جامعه فرهنگ و هنر داشت، تصریح کرد: از دغدغه‌های مهم ایشان پیگیری مسائل جامعه فرهنگی و هنری بود که اخبار و گزارشات موجود در سایت وزارت ارشاد گویای این صحبت است.

 

روانشاد بیان کرد: نقش هنر و هنرمندان در انقلاب اسلامی بر کسی پوشیده نیست، امیدواریم رویدادهای فرهنگی هنری در جهت حفظ و صیانت از ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بهتر و در شأن مردم عزیز اتفاق بیفتد.

 

انتهای خبر/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار