شهید رئیسی پرورش یافته مکتب امام خمینی(ره) بود

دبیر کانون‌های رضوی در لرستان گفت: شهید رئیسی برای ما الگو، اسوه و پرورش یافته مکتب امام خمینی(ره) بود
کد خبر: ۹۶۰۰۸۷۶
|
۰۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، حجت‌الاسلام والمسلمین قاسم متقی‌نیا امروز در مراسم بزرگداشت سالروز شهدای عملیات حاج عمران و گرامیداشت شهید آیت‌الله رئیسی که در حوزه علمیه کمالیه خرم‌آباد برگزار شد، اظهار داشت: مکتبی که به ما تحت عنوان شیعه معرفی شده پرچم آن روزگاری به دست توانای امام خمینی(ره) برافراشته شد و بعثت دوباره‌ای را در امتداد و در ذیل پرچم پیامبر(ع) رقم زد.

 

وی افزود: امام خمینی(ره) مکتب رضوی، علوی و فاطمی را آنچنان بنیان‌گذاری کرد که شهید سلیمانی و شهید رئیسی‌ها ثمره این مکتب بودند و امام(ره) این سربازان و سرداران را به دنیا معرفی کرد، شاگردان امام خمینی(ره) خرمشهر را آزاد کردند و تحت پرچم مقام معظم رهبری خرمشهر‌های بعدی را در چند دهه بعد فتح کردند.

 

دبیر کانون‌های رضوی در لرستان با اشاره به اینکه آیت‌الله رئیسی سیدالشهدای خدمت به دین و ملت بود، تصریح کرد: شهید رئیسی برای ما الگو، اسوه و پرورش یافته مکتب امام خمینی(ره) بود که پرچم را به دست سرداران دیگر رساند و نائب رهبر معظم انقلاب بود که او را با ۲۰ وصف توصیف می‌کند.

 

متقی‌نیا بیان کرد: شهید رئیسی مکتبی بود که از شهید بهشتی ارکان مدیریت، اخلاق و اقدام، از شهید رجایی ویژگی‌های بارز ولایی و کارآمدی و از شهید سلیمانی اصول و مهارت‌های اقدام و عمل را اقتباس کرده بود، شهید رئیسی یک نام نیست او مکتبی است که سه مکتب قبلی را به منصه ظهور گذاشت.

 

وی عنوان کرد: روز یکم خرداد به عنوان روز مقاومت لرستان در تقویم رسمی ثبت شده است امید داریم مردم لرستان سال‌های بعد در این روز به دیدار مقام معظم رهبری شرفیاب شوند.

 

انتهای خبر/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار