خبرهای داغ:
فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین؛

آیت‌الله رئیسی جلوه مردمی نظام را در عمل و شهادتش جهانی کرد

آیت‌الله رئیسی جلوه مردمی نظام را در عمل و شهادتش جهانی کرد
سردار رفیعی آتانی عنوان کرد: محبوب‌ترین‌های مردم یکجا آسمانی شدند و آیت‌الله رئیسی موفق شد جلوه مردمی نظام را در عمل و شهادتش جهانی کند.
کد خبر: ۹۶۰۰۸۹۱
|
۰۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۴

قزوین_سردار رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در مراسم گرامیداشت شهدای خدمت، در جمع طلاب حوزه علمیه در مسجد شیخ الاسلام با اشاره به سالروز آزادسازی خرمشهر بیان کرد: آنچه در عملیات بیت المقدس و فتح خرمشهر به دست آوردیم به تعبیر امام عزیز فتح خاک نبود؛ فتح ارزش‌ها بود و به دنیا نشان دادیم که قدم ها و گام‌های ما همه برای تحقق مبانی دینی است.

سردار رفیعی آتانی افزود: هرچه جنگ به جلوتر پیش می‌رفت اوج این ارزش‌ها به دنیا بیشتر نشان داده می‌شد و ما در پایان جنگ به قله ارزش‌ها رسیدیم چون امام عزیز برای تربیت ملتش وقت گذاشت و آنها را با مبانی دینی و عقیدتی به میدان آورد و همینطور هم رشد می‌داد و در پایان جنگ با پذیرش قطعنامه ۵۹۸ امام عزیز جنگش هنوز تمام نشده بود؛ بلکه تازه نفس‌تر شده بود چون میدان نبردش را بزرگتر می‌دید.

وی اظهار کرد: انسان‌های تربیت یافته این میدان را سازماندهی کرده بود در روزهای پایانی جنگ امام فرمودند که "من تشکل بزرگ مجاهدان عالم را تشکیل می‌دهم" و همچنین فرمودند که" فرزندان بسیجی ام در سراسر عالم بغض و کینه انقلابی تان را در سینه حبس کنید" و میدان و مبارزه جدیدی را شروع و نگران همه انسان‌ها بودند.

وی ادامه داد: آزادی خرمشهر و عملیات غرورآفرین بیت المقدس نشان دهنده اتحاد، همدلی و باور به وعده‌های الهی بود و این را سپهبد شهید صیاد شیرازی در ناگفته‌های جنگ فرمود که "در بیت المقدس همه ما بودیم و منی وجود نداشت" و همه حرف امام را می‌خواستیم محقق کنیم و تحت فرمان او و با اتکا به وعده‌های خداوند؛ هر کجا که این عقیده و دیدگاه بود؛ پیروز بودیم و تحقق وعده‌های الهی را در بیت المقدس دیدیم در روزی که در ظاهر دستمان خالی بود؛ ولی در باطن پیروز میدان شدیم.

سردار رفیعی آتانی تصریح کرد: دستاورد بزرگ دیگر بیت المقدس این بود که جنگ تحت فرمان امام قرار داشت و فرمانده کل قوا امام بود؛ در مبانی دینی او مظهر دین است.

وی اضافه کرد: روزی که حاج قاسم عزیز به شهادت رسید و اسماعیل قاآنی فرمانده قدس شد؛ اولین جملاتش این بود که راه قاسم سلیمانی هست؛ امام قاسم سلیمانی هست قاسم سلیمانی با شعاع تاثیر بیشتری به میدان آمده است و ما پیروزتر از قبل هستیم.

وی تاکید کرد: امروز کارگزاران نظام جمهوری اسلامی و آنهایی که در این میدان ۴۶ ساله با همین مبانی و با اعتقاد به راه امام برای ارزش‌ها به میدان آمده اند؛ پیروز هستند و یکی از این شخصیت‌های بزرگ و با اخلاق شهید ابراهیم رئیسی است روزی که وارد میدان انتخابات شد؛ متفاوت‌تر از همه آمد و به مناظرات انتخاباتی رنگ و بوی اخلاق داد و بر کسانی که به او تافتند مهربان‌تر شد؛ او مخزن الاسرار نظام و قاضی عادل جمهوری اسلامی بود و برای دسترسی به اهداف کوتاه مدتش حرمت‌ها را نشکست و خدا به این انسان حرمت داده است.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین عنوان کرد: او در روزگار سختی در دستگاه قضایی قرار گرفت تا از انقلاب و مردم دفاع کند و وقتی که تولیت حرم را به او سپردند او تمام وجودش را برای حرم گذاشت و به فرمان امام دوباره به دستگاه قضایی برگشت و پای مردم، انقلاب و امامش ایستاد.

وی یادآور شد: وجه دیگر این شخصیت بزرگ مردمی بودن او بود؛ او مایه آرامش مردم بود و به گفته مردم او آرام‌ترین و بی‌حاشیه‌ترین دولت را داشت و در حال خدمت رسانی به مردم بود و تشییع با عظمت و تجلیلی که مردم تبریز از رئیس جمهور ایران کردند به واسطه نگاه و عملکرد او بود؛ انگیزه و آرامش را به جامعه تزریق کرد و نقطه وحدت در بین مردم بود.

سردار رفیعی آتانی اضافه کرد: جلوه دیگر این شخصیت برجسته این بود که تلاش می‌کرد تا حرف رهبری محقق شود و سفرهایش به استان‌ها برای تحقق اشاعه امر ولی خدا و استراحت را بر خود حرام کرده بود.

وی در ادامه با اشاره به شهادت جمعی از خدمتگزاران خدوم ملت اسلامی افزود: شهادت جمعی که با او آسمانی شدند بی‌حکمت نیست؛ شهادت امام جمعه محبوب تبریزی‌ها که بالاترین آرا برای مجلس خبرگان در بین تبریزی‌ها را به دست آورد و همچنین وزیر امور خارجه امیر عبداللهیان که مثل رئیس جمهور پرتلاش، موثر و پرانگیزه بود و یکی از علل موفقیت عملیات صادق نقش آفرینی شخص وزیر امور خارجه بود.

وی بیان کرد: او ائتلاف جهانی غرب و عرب را نداشت؛ عبداللهیان با منطق مقاومت تحت هدایت مقام معظم رهبری، این اقناع و اجماع را با منطق انقلابی به وجود آورد که همه کشورهای قدرتمند دنیا نظیر روس، فرانسه و انگلیس بگویند که این حق قانونی شماست که انتقام بگیرید، او این اقناع سازی را با منطق انقلابی به وجود آورد

وی در پایان ابراز کرد:محبوب‌ترین‌های مردم یکجا آسمانی شدند و رئیسی موفق شد جلوه مردمی نظام را در عمل و شهادتش جهانی کند و امروز بیش از یک چهارم مردم دنیا عزادار این اتفاق هستند.

 

انتهای پیام/۱۰۰۴

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار