پیام تسلیت مدیر مرکز تربیت بدنی و ورزش بسیج سپاه امام رضا علیه السلام درپی شهادت رئیس‌جمهور وهیات همراه

مدیر مرکز تربیت بدنی و ورزش بسیج سپاه امام رضا علیه السلام درپی شهادت رئیس‌جمهور وهیات همراه تسلیت خود را از این داغ عظیم در پیامی اعلام کرد.
کد خبر: ۹۶۰۰۹۷۸
|
۰۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از مشهد مقدس، در پیام‌ تسلیت سرهنگ پاسدار عباس مشمول آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«مِنَ المُؤمِنينَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَيهِ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن يَنتَظِرُ وَ ما بَدَّلوا تَبديلا»

حادثه تلخ و دلخراش شهادت رئیس جمهور مردمی و محبوب، خادم الرضا علیه‌السلام آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و همراهان ایشان، دل‌های مردم قدرشناس ایران و آزادگان در سراسر دنیا را محزون و داغدار ساخت.

شهامت و درستکاری و اخلاص و صفای باطن، فروتنی، تلاش و مجاهدت خستگی ناپذیر ایشان در راه خدمت به مردم و کسب رضایت الهی، یاد و نام او را تا همیشه جاودان می‌سازد.
وی مصداق بارز آیه شریفه
أَشِدّاءُ عَلَى الكُفّارِ رُحَماءُ بَينَهُم ۖ تَراهُم رُكَّعًا سُجَّدًا يَبتَغونَ فَضلًا مِنَ اللَّهِ وَرِضوانًا ۖ
بود.
در برابر دشمنان با صلابت و استوار و در برابر مردم و وارثان اصلی انقلاب خاضع و فروتن و به معنای واقعی خادم بود.

این ذریه حضرت زهرا سلام الله علیها و دیگر شخصیت‌های برجسته‌ای که در این حادثه رو پاکشان جاودانه و عرشی شد هر کدام نمونه‌ی بارزی از یک مسئول خدمت‌گزار در تراز انقلاب اسلامی بودند که با حُسن عاقبت، در شب ولادت امام رضا علیه‌السلام به لقای پروردگار نائل شدند.

این مصیبت سنگین را به حضرت بقیة‌الله الاعظم ارواحنافداه، رهبر معظم انقلاب اسلامی، ملت شریف ایران و خانواده‌های معظم این شهدای عزیز تسلیت و تعزیت عرض نموده و اطمینان داریم مسیر پیشرفت و اعتلای انقلاب اسلامی با حرکت در مسیر ولایت و رهبری و با همت مضاعف مردم و مسئولان با قدرت و صلابت طی خواهد شد.
و با ارواح پاک آنان میثاق می بندیم که با الگو گرفتن از مرام و سیره شهید جمهور آیت الله رئیسی و سایر شهدای این واقعه تلخ ،برای زنده نگه داشتن و اعتلای کلمه الله تا طنین افکندن این شعار وحیانی در سراسر دنیا و زمینه سازی ظهور عدالت گستر حقیقی،حجت بن الحسن ارواحنا فداه، تا آخرین نفس و آخرین قطره خون و آخرین لحظه حیات ازپا ننشینیم و با استعانت از حضرت حق و توسل به ولی نعمتمان علی بن موسی الرضا علیه السلام و استعانت از ارواح مطهر این شهدای عزیزدر راهشان گام برداریم ان‌شاءالله.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار