معاونت تربیت و آموزش سپاه امام رضا علیه السلام در پیامی شهادت رییس جمهور و هیئت همراهشان را تسلیت گفت

معاونت تربیت و آموزش سپاه امام رضا علیه السلام استان خراسان رضوی در پیامی شهادت رییس جمهور و هیئت همراهشان را محضر مقام معظم رهبری و ملت شریف ایران تسلیت گفت.
کد خبر: ۹۶۰۱۰۰۷
|
۰۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از مشهدمقدس، در متن پیام تسلیت معاونت تربیت و آموزش سپاه امام رضا علیه السلام  آمده است:
انالله و انا الیه راجعون

دیدم این مشهد چرا هی‌ بی‌قراری می‌کند
جای باران، سیل در شهر جاری می‌کند
‌دیر فهمیدم که او اندر فراق خادمش
عزم خود را جزم دارد گریه زاری می‌کند

خبر شهادت آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور مجاهد، پرتلاش و خستگی‌ناپذیر که در راه اعتلا و پیشرفت کشور جز خدمت به مردم گامی برنمی‌داشت و همچنین همراهان ایشان، قلب‌های‌ یک ملت را مالامال در غم و اندوه کرد.
همت والا و استقامت این سید محرومان در راه خدمت به مردم و تلاش برای حل مشکلات آن‌ها، مثال‌زدنی‌ و الگویی تام برای همه مسئولان و متولیان کشور بود.
معاونت تربیت وآموزش سپاه امام رضاعلیه السلام شهادت خادم الرضا(ع)، آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور کشورمان و همراهان خوشنام و انقلابی ایشان ازجمله دکتر حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، آیت‌الله سید محمدعلی آل هاشم نماینده ولی‌فقیه دراستان آذربایجان شرقی، دکتر مالک رحمتی استاندار و سردارپاسدارسیدمهدی موسوی سرتیم حفاظت وسایر کادر پرواز را در راه خدمت به مردم کشورمان به محضر امام عصر(عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی و تمامی مردم شریف ایران به خصوص خانواده بزرگ آموزش اعم ازاساتید،مربیان،روسای مراکزآموزشی وپیشکسوتان عرصه آموزش تسلیت می‌گوید و از خداوند متعال برای این شهدای والامقام علو درجات و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسئلت می‌نماید.
بی شک این ضایعه فقدانی بزرگ و جبران‌ناپذیر‌ است که به‌آسانی تسلی نمی‌یابد‌، اما یقین داریم که یاد و خاطره این شهدای عزیز همواره در دل‌ها زنده و جاودان خواهد ماند و به برکت هدایت های بی نظیر حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مدظله‌العالی) از این بحران عبور کرده و هیچ خللی در کار کشور به وجود نخواهد آمد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار