خبرهای داغ:
جانشین فرمانده سپاه نینوا:

شهید رئیسی شبانه‌روز در خدمت مردم بود/امتحان الهی برای تثبیت و رشد انقلاب اسلامی است

سرتیپ دوم پاسدار سیدموسی حسینی گفت: رئیسی می‌داند انقلاب اسلامی چه جایگاه والایی دارد و خود را سرباز ولایت می‌داند و لذا به مقام شهید جمهور رسیده و نامش جاودانه شده است.
کد خبر: ۹۶۰۱۰۲۶
|
۰۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۳

شهید رئیسی شبانه‌روز در خدمت مردم بود/امتحان الهی برای تثبیت و رشد انقلاب اسلامی است

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛سرتیپ دوم پاسدار سیدموسی حسینی جانشین فرمانده سپاه نینوا عصر امروز در آئین گرامیداشت یاد و نام شهدای خدمت و رئیس‌جمهور شهید در آزادشهر اظهار کرد: مردم قدر خادمان خود را می‌دانند و این قدردانی ریشه‌دار است و اندیشه پاکی که در افراد شکل می‌گیرد باعث ارادت مردم می‌شود.

جانشین فرمانده سپاه نینوا گلستان ادامه داد: شهید رئیسی قرآن را در سازمان ملل را به دست می‌گیرد و اراده انقلاب اسلامی و ملت ایران اسلامی را با نمایش تمثال سردار سلیمانی نشان می‌دهد و این اقدام از روی شجاعت برخواسته از ایمان این شهید بزرگوار است.

* شهید رئیسی شبانه‌روز در خدمت مردم بود

حسینی یادآور شد: شهید رئیسی شبانه‌روز در خدمت مردم بود، رهبر انقلاب اسلامی فرمودند از همه دولت‌ها حمایت می‌کنیم و در پیامی از این دولت تمجید می‌کند و رئیس‌جمهور را فردی مردمی، پرتلاش، خستگی‌ناپذیر، خادم‌الرضا(ع) و برای ملت ایران خدمت‌گزار صمیمی و مخلص می‌داند.

وی افزود: به واسطه این خدمت‌گزاری امروز در اقصی‌نقاط کشور برای اینکه تلاش رئیس جمهور را ارج بنهند به جنب و جوش در آمده و امروز به واسطه آن اندیشه پاک و نگاه مخلصانه رئیس‌جمهور به شهید جمهور تبدیل شده است.

شهادت رئیسی امتحان الهی برای تثبیت و رشد انقلاب اسلامی است

جانشین فرمانده سپاه نینوا استان گلستان متذکر شد: رئیسی می‌داند انقلاب اسلامی چه جایگاه والایی دارد و خود را سرباز ولایت می‌داند و لذا به مقام شهید جمهور رسیده و نامش جاودانه شده است.

حسینی خاطرنشان کرد: ایران عزیز و انقلاب اسلامی در طول تاریخ حوادث و اتفاقات زیادی را پشت سر گذاشته است و نگاه دینی و ایمانی به این حوادث داریم و آن را همانطور که خدای متعال بیان کرده آزمایش می‌دانیم.

وی افزود: امتحان الهی برای تثبیت و رشد انقلاب اسلامی است و لذا شهادت شهید بهشتی و یارانش گرفته تا شهادت شهید رجایی و باهنر و ترورهای مختلف گرفته تا شهادت سردار سلیمانی و حتی رحلت جانسوز معمار کبیر انقلاب اسلامی هر کدام برای توقف یک نظام کفایت می‌کرد ولی نوع نگاه به انقلاب اسلامی و دیدگاه اسلامی آن باعث نشده این اتفاقات رخنه‌ای در مسیر انقلاب به‌وجود بیاورد.

انتهای خبر/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار