یادواره شهدای خدمت و شهدای بخش باجگیران شهرستان قوچان برگزار شد

همزمان با شهادت رییس جمهور و هیئت همراهشان یادواره شهدای خدمت و شهدای بخش باجگیران شهرستان قوچان برگزار شد.
کد خبر: ۹۶۰۱۰۶۲
|
۰۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از قوچان، یادواره شهدای خدمت و شهدای بخش باجگیران شهرستان قوچان به همت حوزه مقاومت بسیج امام سجاد علیه السلام ناحیه مقاومت بسیج قوچان با همکاری پایگاه های مقاومت بسیج خواهر و برادر شهر باجگیران، بنیاد شهید و امور ایثارگران، بخشداری ، شورای اسلامی و شهرداری ،گمرک، پایانه مرزی و خیرین باجگیران و با حضور فرمانده و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج قوچان، مجموعه فرمانداری، نیروهای نظامی و انتظامی، خانواده معظم شهدا و ایثارگران و مردم شهید پرور باجگیران با سخنرانی امام جمعه شهرستان برگزار شد.
امام جمعه قوچان در این مراسم گفت: امروز شما این مراسم را به یاد شهید جمهور و رئیس جمهور محبوب و مردمی آیت الله رئیسی و همراهانشان برگزار کرده اید و این نشان از قدرشناسی شما از خدمات و زحمات این عزیزان است.

حجت الاسلام هراتی مطلق افزود: امروز ما شخصیتی را از دست دادیم که دائما در حال پیگیری کار مردم در نقاط مختلف به ویژه محروم کشور بود و همیشه اعلام می کرد که کار را برای رضای خدا انجام دهید و خدمت به مردم را وظیفه خود می دانست. سید محرومان و یار مظلومان در مناطق صعب العبور حضور پیدا می کرد تا مشکلات مردم را از نزدیک ببیند و دستور برای حل مشکلات را بدهد.

وی بیان کرد: رئیس جمهور، اسرائیل را تنبیه کرد و در برابر دشمنان ایستاد و هیمنه ی استکبار و اسرائیل را در هم کوبید و خداوند بهترین پاداش که شهادت است را به ایشان و همراهانشان داد.

اجرای گروه سرود دختران شهر باجگیران به مناسبت شهادت شهیدان خدمت در یادواره شهدای خدمت از دیگر برنامه های این مراسم بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار