خبرهای داغ:
فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین؛

عملیات بیت المقدس فتح ارزش های انسانی و الهی بود

عملیات بیت المقدس فتح ارزش های انسانی و الهی بود
سردار رستمعلی رفیعی آتانی گفت: در بیت المقدس خاک و خرمشهر آزاد نشد بلکه فتح همه ارزش های انسانی و الهی بود که ایمان به خدا، همدلی و اتحاد خلق شد و خرمشهرهای زیادی فتح کردیم.
کد خبر: ۹۶۰۱۱۶۱
|
۰۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۰

قزوین_به گزارش بسیج، سردار رستمعلی رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در تجمع مردم بویین زهرا به مناسبت سوم خرداد گفت: در آستانه عملیات بیت المقدس هستیم که پس از عملیات های ناموفق به فرماندهی بنی صدر رییس جمهور خائن که اعتقادی به حضور مردم در جنگ نداشت. در نهایت با رفتن بنی صدر فرزندان امام(ره) وارد عرصه دفاع شدند و عملیات بیت المقدس را به فرماندهی امام(ره) و اتحاد نیروهای مسلح اجرا کردند که با پیچیده ترین طراحی ها بخشی از خاک کشور که در اشغال و تصرف صدام بود را بازپس گرفتند.

سردار رفیعی آتانی بیان کرد: عملیات بیت المقدس به وسعت سرزمین های اشغالی است اگر غلطی از آنها سر بزند یک عملیات الی بیت المقدس برای در هم شکستن آنها کافی است.

 وی افزود: اولین دستاورد عملیات بیت المقدس، اعتماد و اعتقاد ملت به نصرت الهی بود، بیت المقدس با ایمان جمعی به خدای متعال محقق شد و با فرماندهی امام مستضعفان شاهکار الی بیت المقدس به پیروزی رسید و خرمشهر تنها آزادی یک شهر نبود بلکه فتح تمام سنگرهای عزت و پایمردی و شکست تاریخی همه استعمارگران در نبرد با انقلاب اسلامی بود.

 فرمانده سپاه حضرت صاحب الامر(عج) استان قزوین تشریح کرد: نقش امام امت در این عملیات بی نظیر بود، دستاورد دیگر، نیروهای عمل کننده سپاه، بسیج، ارتش یک قرارگاه تشکیل دادند. در بیت المقدس خاک و خرمشهر آزاد نشد بلکه فتح همه ارزش های انسانی و الهی بود که ایمان به خدا، همدلی و اتحاد خلق شد و خرمشهرهای زیادی فتح کردیم.

سردار رفیعی آتانی گفت: دوره سه ساله سید ابراهیم رییسی را دولت خدوم، نجیب و با اخلاق می دانم و در انتخابات اوج اخلاق را به همه نشان داد و زمانی که طعنه زدند، کنایه و تهمت زدند او قاضی القضات بود و به پرونده بسیاری از افراد دسترسی داشت اما اخلاق را پیشه کرد و هرگز از این مناصبی که داشت در جهت منافع شخصی و سیاسی استفاده نکرد.

وی اذعان داشت: ابراهیم رییسی به مقصد رسید و خیلی ها در مراسم تشییع برای عذرخواهی آمده بودند، سید محرومان با اخلاق نیکو همه را جذب کرد و با شهادتش داغ بزرگی بر دل ملت گذاشت. برای فخر فروشی کار نمی کرد.عمر طولانی را در دستگاه قضایی گذراند و پست های مختلفی را تجربه کرد و اولین شاخصه اش سرتعظیم فرود آوردن در برابر مردم بود.

 وی اظهار داشت: سید ابراهیم رییسی نگاه جهان را به جمهوری اسلامی و ارزش های والای آن تغییر داد، چهره مردمی رییس جمهور از مرزها خارج شد و بیش از ۵۰ کشور سران خود را به تهران فرستادند و بیش از یک چهارم مردم دنیا عزای عمومی اعلام کردند. او مردم ایران را روی دستش گرفت و به دنیا نشان داد.

 فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین تصریح کرد: پس از قبول مسئولیت تولیت آستان قدس رضوی به عنوان خادم الرضا خدمات بسیاری انجام داد. خادم امام مهربانی آرمان بلند امام رئوف را جهانی کرد. با تدبیر و حکمت رهبر انقلاب به قوه قضاییه برگشت و خطاب به ولی امر مسلمین گفت؛ من نمی خواهم که خادمی امام رئوف را ترک کنم و رهبری فرمودند؛ آن چه از امام رئوف می خواهی خدا برای شما مقدر خواهد کرد.

 سردار رفیعی آتانی تشریح کرد: امروز کارگران شرکت هپکو اراک را دیدم که با نوشتن بنر شعار می دادند عزا عزاست امروز کارگر ایرانی صاحب عزاست امروز!! او با سیره نبوی بر دستان پینه بسته کارگر بوسه زد، از آبروی سیادت و سیاست خودش گذشت و با سفر به این شرکت ها به چرخه تولید باز گردند و مشکلات پیش روی تولید را رفع کنند.در انتخابات در آخرین لحظات ثبت نام کرد و باید به حجت شرعی می رسید تا در اجرای پست اجرایی قرار گیرد و اعلام کرد من رقیب هیچ کسی نیستم رقیب بی عدالتی و فساد هستم. 

 فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین افزود: وی نگران رقبا و منتقدان خودش بود چون نگران ایران بود، رهبر معظم انقلاب، مالک اشتر خودش را از دست داد. شهید آیت اله رییسی، تصاویر روی بنر در ادارات و خیابان نیست بلکه سلوک، رفتار، آرمان های بلند الهی خدمت به مردم و حمایت از مظلومان عالم بود و راهش زنده است. امید و اعتبار را به جامعه برگرداند و عملکرد خالصانه اش الگو شد.

 سردار رفیعی آتانی افزود: آیت اله آل هاشم محبوب مردم تبریز و مردم ایران بود، دکتر امیر عبداللهیان وزیر خارجه ایران و جبهه مقاومت بود، وقتی می خواستیم عملیات صادق را اجرا کنیم تمام دنیای شیطان به خط شدند تا جلوی حمله به اسراییل را بگیرند اما امیر عبداللهیان با اقتدار در عرصه دیپلماسی اعلام کرد انتقام حق ماست.

وی در پایان گفت: آمریکا، روسیه، چین، اتحادیه اروپا گفتند زدن حق شماست اما سطح پاسخ را کاهش دهید، زمانی دیپلماسی با میدان هماهنگ نبود و قاسم سلیمانی زجر می کشید، اما امیر عبداللهیان با شعاع جهانی و اتحاد مثال زدنی به میدان به ایران و مقاومت اعتبار جهانی بخشید.

 

انتهای پیام/۱۰۰۲/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار