بمناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر:

پیام مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق(ع)

حجت الاسلام ولمسلمین سید عبدالراضا هاشمی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر بمناسبت فرا رسیدن سوم خرداد سالروز غرور آفرین آزادسازی خرمشهر به دست رزمندگان اسلام پیامی صادر کرد.
کد خبر: ۹۶۰۱۱۸۴
|
۰۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، متن پیام به شرح ذیل می‌باشد:


بسم الله الرحمن الرحیم

قال الله تعالی:
... كَم مِن فِئَةٍ قَليلَةٍ غَلَبَت فِئَةً كَثيرَةً بِإِذنِ اللَّهِ ۗ وَاللَّهُ مَعَ الصّابِرينَ. بقره/۲۴۹
فتح الفتوح سوم خرداد سال ۱۳۶۱ تجلی عنایت خاصه خداوند قادر متعال و یادآور جانفشانی و ایثارگری غیور مردان و رزم آوران خیبرشکنی است که طی نبردی شجاعانه دژهای مستحکم دشمن متجاوز را با طنین رمز مبارک " یا علی ابن ابیطالب (ع) "در هم شکستند و خونین شهر را فتح کردند.
حماسه آزادسازی خرمشهر در تاریخ پرفروغ انقلاب اسلامی ایران نقطه عطفی به‌ شمار می‌آید که ثمره حماسه آفريني‌ها و رشادت‌هاي دلاورمردان و سلحشورانی است که حسین وار با تمسک به قدرت لایزال الهی و نصب‌العین قراردادن فرامین ولایت، در راه دفاع از شرف و ارزش های دینی، مکتبی و الهی این مرز و بوم، با صلابت و استوار ایستادند و به سرافرازی ماندگار پیوند خوردند. خمینی کبیر این فتح غرورآفرین را «مَا النَّصْرُ إلّا مِنْ عِندِ الله» میداند که بحمد لله فاتحان این حماسه و «فرزندان اسلام و ملت قهرمان ما»، «مورد عنایت و توجه حضرت بقیه الله الاعظم روحی لتراب مقدمه الفداء- » قرارگرفته‌اند.
اینجانب ضمن تبريك و تهنيت سالروز این نصر عظیم الهی و روز مقاومت، ایثار و پیروزی وتسلیت شهادت رئیس جمهور عزیز و همراهان ایشان ،به محضر فرماندهی معظم کل قوا و رهبرفرزانه انقلاب حضرت امام خامنه ای "مدظله العالی"، مردم ایثارگر و مقاوم ایران اسلامی، خرمشهرقهرمان و مردم شریف استان بوشهر، خانواده معظم شاهد و ایثارگران، توفیقات روز افزون همگان را در مسیر پاسداشت این یوم الله ،از درگاه خداوند سبحان مسئلت دارم.


سید عبدالرضا هاشمی
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار