دادستان ایلام؛

توقیف و جریمه در انتظار کورس های شبانه و شوتی سواران

دادستان ایلام از صدور دستور توقیف و جریمه موتورسواران متخلف، هنجارشکن و شوتی سوران خبر داد.
کد خبر: ۹۶۰۱۲۹۳
|
۰۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، عبدالوهاب بخشنده دادستان مرکز استان ایلام،  گفت: این روزها و در بستر فضای مجازی کلیپ‌هایی مبنی بر هنجارشکنی عده‌ای با انجام کورس‌های شبانه و شوتی سواری منتشر می‌شود که دستور توقیف خطاب به نیروی انتظامی صادر شده و توقیف توسط نیروی انتظامی در اجرای دستور قضائی صورت می گیرد. 

وی افزود: پس از توقیف خودرو توسط نیروی انتظامی دادستانی از جهت اخلال در نظم عمومی، برای متهمان پرونده قضائی تشکیل و باقاطعیت برخورد می شود. 

دادستان ایلام خاطرنشان کرد: تاکنون تعداد زیادی خودرو هنجار شکن و شوتی توقیف شده است که علاوه بر برخورد قضائی و پلیسی، به‌ نظر می‌رسد در جهت پیشگیری از این پدیده شوم باید کار فرهنگی و آموزش های لازم صورت گیرد.

بخشنده گفت: ما این اطمینان را به مردم عزیز استان می‌دهیم که با همکاری نیروی انتظامی با پدیده کورس‌های شبانه و شوتی سواران برخورد قاطع خواهیم کرد.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه در اکثر موارد اعمال مجرمانه و مخاطره آمیز توسط افراد جوان و نوجوان با استفاده از خوردو والدین انجام می‌شود، به خانواده‌ها توصيه می‌شود که مراقب فرزندان خود باشند تا از وقوع حوادث ناگوار جلوگیری به‌عمل آید. 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار