حجت الاسلام جمالی فرد؛

خون شهدای خدمت،جریان استکبار ستیزی و خدمت به مردم را تقویت کرد

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه لردگان گفت: خون شهدای خدمت، جریان استکبار ستیزی و روحیه خدمت به مردم را تقویت کرد.
کد خبر: ۹۶۰۱۳۱۱
|
۰۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام جمالی فرد در یادواره شهدای خدمت و شهدای فتح خرمشهر در جمع مردم شهرستان لردگان گفت: وجه مشترک حادثه شهادت شهید جمهور و یارانش با سالروز فتح خرمشهر این است که هر گاه خداوند عنایت کند کارهای بزرگی مثل فتح خرمشهر و خدمت به مردم و محرومان شکل می‌گیرد و عزتی که خداوند می دهد ماندگار است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه لردگان افزود: در طول تاریخ انقلاب اسلامی هرگاه عزیزی و بزرگی از دنیا رفت و یا به شهادت رسید ثمره رحلت یا شهادت آنها تقویت نظام اسلامی و تضعیف جبهه کفر بود.

وی، ادامه داد: رزمندگان عملیات بیت المقدس با تاسی از فرهنگ عاشورا و مکتب علی ابن ابیطالب علیه السلام دشمن تا بن دندان مسلح را شکست و خرمشهر قهرمان را آزاد کردند و شهید جمهور، آیت الله  دکتر سید ابراهیم رئیسی هم در برابر همه تخریب ها و تهمت ها و تمسخر ها ایستاد و برای محرومان و تقویت نظام اسلامی تلاش کرد.

سخنران یادواره شهدا ، ولایت پذیری  و اتکاء به خداوند متعال را رمز موفقیت و پیروزی رزمندگان دفاع مقدس و دولت خدوم و زحمتکش آیت الله دکتر رئیسی بیان کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار