خبرهای داغ:
جانشین سپاه نینوا:

شهید رئیسی تمام وجودش وقف خدمت به مردم بود/نوع نگاه شهید رئیسی به ولایت و مردم او را در اوج عزت قرار داد

سرتیپ دوم پاسدار سیدموسی حسینی گفت: شهید رئیسی تمام وجودش وقف خدمت به مردم و حل مشکلات جامعه بود واین مساله را بارها در طول ریاست جمهوری ایشان مشاهده کردیم و دیدیم در سی و شش ماه خدمت بیش از چهل و هشت سفر استانی اتفاق افتاد.
کد خبر: ۹۶۰۱۳۶۱
|
۰۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰

شهید رئیسی تمام وجودش وقف خدمت به مردم بود/نوع نگاه شهید رئیسی به ولایت و مردم او را در اوج عزت قرار داد

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ سردار سیدموسی حسینی جانشین سپاه نینوا در مراسم بزرگداشت شهید رئیسی و شهدای خدمت در شهر انبارالوم آق قلا ضمن تسلیت این حادثه جانسوز گفت: عزیزانی که برای قدردانی از شهدا دور هم گرد آمدید خادم الشهدا هستید و به مقام شهدا احترام میگذارید. خود را با آرمانهای شهدا پیوند می زنید. و در این قدردانی دین و آئین و مذهب هیچ جایگاهی ندارد.

وی افزود: این قدرشناسی و قدر دانی یک ریشه دارد ، وقتی انسانها در اوج ایمان قرار می گیرند و وقتی اندیشه پاک دارند ، اندیشه پاک ، او را هدایت می کند. نوع نکاه او به مردم، ولایت و رهبری یک نگاه پاک وزیباست. نوع نگاه او ریشه در اسلام ناب دارد و جایگاه ولایت و رهبری را در اسلام بر مبنای تعالیم دینی و اسلام می شناسد جایگاه مردم را در نظام اسلامی می شناسد وقتی که این جایگاهها را شناخت مردم و ولایت را زیبا می بیند.

حسینی اظهار داشت: اندیشه و نگاه پاک و زیبا دو مولفه را رقم می زند. وقتی اندیشه یک انسان نسبت به ولایت و رهبری و جایگاه مردم مقدس و زیبا شد ، ارادت منبعث از ایمان را رقم میزند. و این ارادت وقتی شکل می گیرد ، ارادت به خداوند متعال و ائمه اطهار، ارادت به مظلومان و محرومان است.

جانشین سپاه نینوا تصریح کرد: شهید رئیسی وقتی در مراسم استقبال تصویر او توسط آن دختر ترکمن نقاشی شده بود وبعنوان هدیه به این شهید می‌دهد بیان می‌کنند تصویر من را نمی کشیدید تصویر رهبری را می کشیدید من یک طلبه و یک سربازم.

این مقام مسئول با اشاره به ابعاد شخصیتی شهید رئیسی عنوان کرد: برای شهید رئیسی خستگی معنا نداشت و تمام وجودش وقف خدمت به مردم و حل مشکلات جامعه بود واین مساله را بارها در طول ریاست جمهوری ایشان مشاهده کردیم. و دیدیم در سی و شش ماه خدمت بیش از چهل و هشت سفر استانی اتفاق افتاد.

وی اذعان داشت: علیرغم هجمه هایی که علیه شهید رئیسی صورت گرفت نگاه پاک او بود که نسبت به این هجمه ها بی تفاوت بود و همین روش ایشان باعث شد خیلی ها بیایند و در مراسم تشییعش حلالیت بطلبند و از وی عذرخواهی کنند. این نتیجه اندیشه زیباست چون کسی که خودش را وقف مردم میکند ، مردم برایش جان می دهند.

حسینی گفت: بیش از دوازده ویژگی در پیام تسلیت رهبر معظم انقلاب در خصوص آیت الله رئیسی وجود دارد. آنچه که شهید جمهور ما را در اوج عزت قرار می دهد، نوع نگاه او به ولایت و رهبری و مردم است که در اوج اخلاص رقم می خورد. و امروز رئیس جمهور در طراز انقلاب اسلامی را از دست دادیم.

جانشین سپاه نینوا افزود: شهید آیت الله رئیسی خود را رئیس جمهور همه ملت ایران می‌دانست چه کسانی که به او رای داده بودند چه کسانی که رای نداده بودند، اما این حوادث امتحان الهی است که مردم در انقلاب اسلامی رشد کنند و او شاخص می‌شود برای کسانی که در مسند ریاست قرار می‌گیرند .

وی در پایان خاطرنشان کرد: در انتخابات پیش رو حضور حداکثری بعنوان تجلیل از شهید جمهور خواهد بود. دشمن از شهید رئیسی هم می ترسد چون می‌داند بعد از شهید رئیسی شاخصی اتفاق خواهد افتاد که هر کسی خودش را باید با آن شاخص تطبیق دهد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار