در پی شهادت رییس جمهور شهید؛

گرد یتیمی بر استان ایلام نشست

مردم استان ایلام این روزها در غم از دست دادن رییس‌ جمهور مردمی و محبوب رخت عزا بر تن کرده و به نوحه‌خوانی و عزاداری مشغولند.
کد خبر: ۹۶۰۱۳۶۸
|
۰۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج، ۳۱ اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ سید ابراهیم رئیسی هشتمین رئیس جمهور کشور در اثر سانحه سقوط بالگرد به شهادت رسید، این خبر مردم تمام کشور از جمله استان ایلام را در بهت و اندوهی بزرگ فرو برد.

شهادت مظلومانه رییس جمهور جهادی غم سنگینی بر دل مردم ایلام نهاده و مردم در کوچه پس کوچه‌های ایلام این روزها عزادار رئیس جمهوری هستند که تا پای جان برای مردم تلاش کرد و جانش را در راه خدمت گذاری فدا کرد.

شهر ایلام این روزها حال و هوای غریبی پیدا کرده، بهت عظیمی که پس از خبر شهادت رییس جمهور بر شهر حاکم بود جای خود را به بغض و اشک داده است و مردم به سختی در حال پذیرش این خبر دردناک هستند.

بی شک مدیریت جهادی آیت‌الله رئیسی که برگرفته از مکتب اهل‌بیت(ع) بود سبب محبوبیت وی در بین مردم شده است.

قدرت و صلابت در عین فروتنی و تواضع از خصوصیات آیت الله رییسی بود به گونه ای که وی را مصداق آیه "أشداء علی الکفار، رحماء بینهم" می دانند.

بسیاری از مردم با نصب پرچم مشکی بر سر در منازل و تصاویر رییس جمهور و... می‌خواهند تا حد توان دین خود را به رییس جمهور شهید ادا کنند.

دلیل محبوبیت آیت‌الله رییسی بین مردم

یکی از جوانان ایلامی که لباس عزا بر تن دارد و در یکی از مساجد ایلام عزادار شهادت رییس جمهور است به خبرنگار فارس گفت: قبول اینکه رییس‌جمهور جهادی دیگر در بین ما نیست بسیار سخت، دردآور و غیرقابل باور است.

وی دلیل ارادت خود به رییس جمهور را جهادی و مردمی بودن می داند می‌گوید: جهادی بودن و حضور وی در زمان بحران بین مردم او را محبوب قلب مردم کرده است.

آیت‌الله رییسی فردی ولایت‌مدار و انقلابی

یکی دیگر از شهروندان عزادار ایلامی با اشاره به شهادت آیت الله رییسی به عنوان یکی از دولتمردان بزرگ اظهار داشت: حضور پرشور مردم در مراسم تشییع شهدای خدمت در مناطق مختلف کشور نشان از عشق، ارادت و احترام آنها به رئیس جمهور محبوب است.

وی اضافه کرد: مشکلات و فشارها طی سال‌های اخیر نتوانست آیت‌الله رییسی را از ولایت، انقلاب و آرمان‌های انقلاب دور کند و تا لحظه شهادت پای کار انقلاب بوده و عمر خود را در راه خدمت‌رسانی به مردم سپری کرد و در این راه جان خود را فدا کرد.

شهید سیدابراهیم رئیسی رئیس جمهور محبوب و مردمی امروز ‌آخرین سفر استانی خود را با سفر ابدی به مشهد خاتمه داد و پیکر مطهرش در جوار بارگاه مطهر رضوی آرام گرفت.

بی شک نام شهید آیت‌الله رییسی در دفتر تاریخ به عنوان رییس جمهوری جهادی، پر تلاش و مردمی ثبت خواهد شد تا آیندگان بدانند در این برهه از تاریخ بزرگ‌مردی چشم از جهان فرو بست که نه تنها مردم این کشور بلکه مردم اقصی نقاط جهان پا به پای ایرانیان در غم شهادتش به سوگ نشستند، باشد که یاد و خاطر این رییس جمهور مردمی و جهادی در اذهان زنده بماند و به نسل‌های بعد انتقال یابد. 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار