در پی شهادت ریئس جمهور؛

مراسم بزرگداشت شهادت آیت الله رئیسی در روستای حاضرمیل برگزار شد

در پی شهادت ریئس جمهور مراسم بزرگداشت شهادت آیت الله رئیسی در روستای حاضرمیل با حضور اهالی برگزار شد
کد خبر: ۹۶۰۱۳۶۹
|
۰۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۹

 

به گزارش خبرگزاری بسیج، مردم ولایت مدار روستای حاضرمیل نیز در شب شهادت رئیس جمهور فقید آیت الله رئیسی و همراهانش با حضور در مسجد صاحب الزمان(عج) روستای حاضرمیل و قرائت فاتحه یاد و خاطره شهید رئیسی و همراهانش را گرامی داشتند و غم و اندوه خود را بابت این مصیبت بزرگ نشان دادند و این مصیبت را به رهبر انقلاب و ملت ایران که صاحب عزا هستند تسلیت گفتند.

 

روستائیان با حضور خود نشان دادند که قدر خادمان ملت را می دانند و همواره یاد و خاطره شهید رئیسی  را گرامی می دارند.

 

اهالی این روستا همه از این مصیبت غمناک هستند و برای شهادت آیت الله رئیسی بعنوان خادمی بی ادعا و رئیس جمهوری مهربانی و دلسوز و دیندار و ولایت مدار و خادم همه مردم و بویژه مناطق محروم در حزن و اندوه هستند.

 

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی دهلران در این مراسم به بیان اوصاف شهید آیت الله رئیسی رئیس جمهور فقید اشاره و گفت:خدمت به  مردم در دورترین نقاط کشور وبویژه روستائیان از مهمترین ویژگی های وی بود 

 

حاج آقا کاکه، شهید رئیسی را ولایت مدار و خادم الرضا(ع) ذکر کرد و اظهار کرد: شهید  رئیسی خود را طلبه خدمتگزار مردم می دانست و با تواضع کامل خود را وقف خدمت به مردم کرده بود و در راه خدمت به مردم هم به فیض عظمای شهادت نائل شد.

 

این مراسم به همت پایگاه مقاومت بسیج شهید نوری روستای حاضرمیل و با همکاری شورای اسلامی و دهیاری روستا و با حضور مردم و مسئولان محلی برگزار شد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار