فرمانده سپاه امیرالمونین (ع) ایلام؛

شهید رئیسی، عطر امام رضا (ع) را در موکب‌های مهران ماندگار کرد

فرمانده سپاه امیرالمونین (ع) ایلام گفت: شهید آیت‌الله رییسی با برطرف کردن نیازهای مواکب در ایام اربعین و ایجاد گفتمانی جدید، آستان رضوی را در مهران ماندگار کرد.
کد خبر: ۹۶۰۱۴۷۱
|
۰۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار شاکرمی فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام، روز یکشنبه ۴ خردادماه در مراسم بزرگداشت شهدای خدمت که در چالاب برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و نام شهدای خدمت و سیدالشهدای خدمت شهید آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، گفت: مردم قهرمان همه ایلات و طوایف استان ایلام را با اربعین می‌شناسند.

وی افزود: شهر مهران در طول سال‌های گذشته به ویژه در دوران دفاع مقدس امتحان‌های بزرگی را پیش رو داشت. مهران در اربعین و در صحنه‌های سیاسی از بی حاشیه‌ترین شهرها و بیشترین درصد در انتخابات به‌ویژه انتخاب اصلح را داشتند و این‌ها نام مهران را ماندگار کرد.

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام گفت: آیت الله رییسی به عنوان یک شخصیت تأثیر گذار به شهرها قدم گذاشتند. قدمشان مبارک بود و فضای امام رضا (ع) را به همه کشور انتشار داد و اعتقاد داشت امام رضا (ع) عالم علم محمد است و گفت‌وگوی ادیان را آغاز کرد.

شاکرمی ادامه داد: خادمی امام رضا (ع) را به دور دست‌ها آوردند. وقتی مسؤلیت آستان قدس رضوی را بر عهده داشت، میدانی کار کرد. به عنوان مثال در مهران موکب به موکب و هیات به هیات می‌گشت و نیازهای اربعین را احصا می‌کرد، گفتمان جدیدی آغاز کرد و آستان رضوی را در مهران ماندگار کرد.

وی تصریح کرد: از شاخصه‌های بارز این رییس جمهور شهید، عالم بودن و عقلانیت بود که باعث یک ابداع جدید در قوه قضائیه شد و آن را الکترونیکی کرد.

فرمانده سپاه امیرالمونین (ع) ایلام عنوان کرد: شهید ابراهیم رئیسی یک گفتمان و فضای جدیدی ابداع کرد. دوره ریاست جمهوری وی را باید در تاریخ نوشت. اگر امروز جاده ایلام- مهران با نام شهید جمهور نامگذاری می‌شود، همه از اوصاف و سبک زندگی این شهید گرانقدر است.

وی در پایان گفت: شهید جمهور ولایت مدار بود، در ولایت ذوب شدند و زیر چتر و در مسیر ولایت حرکت می‌کرد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار