خبرهای داغ:
آیت الله شعبانی موثقی:

مبارزه با فساد و عدالت‌خواهی از ویژگی‌های شهید رییسی بود

همدان-امام جمعه همدان مبارزه با فساد و عدالت‌خواهی را از ویژگی‌های شهید رییسی دانست و گفت: وی در دولت سیزدهم با فساد مبارزه کرد و با کسی در این رابطه تعارف نداشت.
کد خبر: ۹۶۰۱۴۰۹
|
۰۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۳
مبارزه با فساد و عدالت‌خواهی از ویژگی‌های شهید رییسی بود

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، آیت‌الله حبیب‌الله شعبانی موثقی در نماز جمعه این هفته همدان اظهار کرد: شائبه‌هایی بود که مسوولان ما از ابتدای انقلاب و از آرمان‌ها فاصله گرفته‌اند و دنیازدگی‌ها خیلی‌ها را مشغول و خیلی‌ها سیاست زده شدند اما رییس جمهور شهید ما با تواضع و اخلاق خود نشان داد که می‌توان رییس جمهور بود اما در برابر مردم متواضع بود.

وی گفت: حضور حماسی و خیره کننده مردم در تشییع پیکر شهید جمهور آیت الله رییسی و همراهانش نشانگر پیوند عمیق و ناگسستنی ملت با نظام و انقلاب اسلامی بود و بار دیگر دشمنان را نا امید ساخت.

امام جمعه همدان گفت: شهید آیت الله رییسی در طول دوره ریاست جمهوری خود بسیاری از خاطرات خوش خدمت را زنده و ثابت کرد که هنوز هستند مسئولانی که در تراز انقلاب اسلامی صادقانه بنای خدمت به مردم را دارند.

وی اضافه کرد: شهید رییسی بیت‌المال را در دسترس داشت اما ساده‌زیست بود، بیت‌المال در اختیار داشت اما زندگی شخصی وی با عموم مردم تفاوتی نداشت، قدرت دفاع از خود را داشت اما در برابر ناسپاسی‌ها و طعنه‌ها سکوت کرد و در تمامی دوران مسئولیت خود در نظام هرگز سوء استفاده نکرد.

شعبانی موثقی بیان کرد: شهید رییسی نشان داد می‌شود سیاسی بود اما زیست اخلاقی داشت، دنبال حزب و گروه نبود، حزب او عموم مردم بود، در راس قدرت اجرایی کشور بود اما به منافع شخصی خود فکر نکرد نشان داد که می‌شود سالم بود، به منافع شخصی فکر نکرد و شبانه روز در خدمت صادقانه به مردم بود.

وی خاطرنشان کرد: شهیدجمهور به جای تکیه زدن به صندلی قدرت در نقطه صفر مرزی برای خدمت به مردم رفت و در طول دوره ریاست جمهوری خود با وجود تحریم‌های سخت، با اتکا به توانمندی نخبه‌های داخل، توفیقات ارزنده را به ثمر رساند و همواره ولایت پذیر بود.

امام جمعه همدان ادامه داد: شهید رییسی در سخت‌ترین شرایط دولت را تحویل گرفت، مجاهدانه و خستگی ناپذیر به مردم خدمت کرد و مردم تمام این خدمات را با چشمان خود دیدند.

وی با اشاره به اینکه خیلی از نسل امروزی از شهید رجایی زیاد شنیده بودند اما شهید رییسی نشان داد که در حال حاضر نیز می توان راه این شهید را ادامه داد، گفت: مسئولان باید از این بزرگان الگو بگیرند.

شعبانی موثقی مبارزه با فساد و عدالت‌خواهی را از ویژگی‌های شهید رییسی دانست و گفت: وی در دولت سیزدهم با فساد مبارزه کرد و با کسی در این رابطه تعارف نداشت.

وی با تاکید بر اینکه دولت آینده باید سلوک مردمی و جهادی داشته باشد، افزود: استمرار فضای خدمت صادقانه خواست مردم است و آنان انتظار دارند تحقق مطالبات مردمی، تلاش و مجاهدت دائمی که رویه شهید رییسی بود، استمرار یابد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار