معاون سیاسی سپاه امام رضا(ع):

تقوای سیاسی از مهمترین ویژگی‌های شهید جمهور بود

معاون سیاسی سپاه امام رضا(ع) گفت: رییس جمهور شهید دارای ویژگی های بارزی بود که از مهمترین آنها تقوای سیاسی است.
کد خبر: ۹۶۰۱۴۱۶
|
۰۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از کاشمر، سرهنگ پاسدار حسین عباسیان در بزرگداشت شهدای خدمت و یادواره ۲۳ شهید کاشمر در عملیات بیت المقدس که در کاشمر برگزار شد، اظهار کرد: سیدالشهدای خدمت شهید آیت الله رئیسی  چند ویژگی برجسته داشت که شامل مردمی بودن و ساده زیستی، تواضع، خستگی‌ناپذیری و از همه مهمتر تقوای سیاسی بود.

وی افزود: شهید رئیسی اخلاق را با سیاست گره زد و تقوای سیاسی را به حوزه اقتصاد آورد. او در دوران کرونا تلاش بی‌وقفه انجام داد و از تمام توان برای مقابله و ریشه کنی این ویروس استفاده کرد و در بسیاری از حوزه‌ها برای توسعه و ارتقا ریل‌گذاری کرد.

عباسیان بیان کرد: رئیس جمهور شهید در مقابل رهبری تفسیر به رأی نداشت، اجتهاد نمی‌کرد و‌ امر ولی را اطاعت می‌کرد و هیچگاه ولی را برای کارهایی که به سرانجام نمی‌رسید هزینه نمی‌کرد و همیشه درک به موقع و به‌هنگام داشت.

 

وی خاطرنشان کرد: ما باید راه شهید جمهور را ادامه دهیم و در این مسیر تداوم داشته باشیم همانطور که رهبر معظم انقلاب درباره این دولت فرموده اند؛ من از همه دولت ها حمایت می کنم اما این دولت را تمجید می کنم و علت این فرمایش رهبری این بود که این دولت همیشه در میان مردم بود. این دولت ساده زیست بود و تشریفات را کاهش داد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار