خبرهای داغ:

بیانیه سازمان بسیج جامعه زنان کشور به مناسبت سوم خرداد

بیانیه سازمان بسیج جامعه زنان کشور به مناسبت سوم خرداد
خرمشهر را خدا آزاد کرد فتح خرمشهر طلایی‌ترین روز تاریخی ایران در دوران دفاع مقدس به شمار می‌رود که در سوم خرداد سال ۱۳۶۱ با مجاهدت رزمندگان اسلام این شهر از اشغال دشمن درآمد و به دامان کشور اسلامی ما بازگشت.
کد خبر: ۹۶۰۱۵۰۱
|
۰۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۷:۲۵

به گزارش سرویس خبری بسیج جامعه زنان- متن بیانیه بدین شرح است.
خرمشهر را خدا آزاد کرد
فتح خرمشهر طلایی‌ترین روز تاریخی ایران در دوران دفاع مقدس به شمار می‌رود که در سوم خرداد سال ۱۳۶۱ با مجاهدت رزمندگان اسلام این شهر از اشغال دشمن درآمد و به دامان کشور اسلامی ما بازگشت.
ملت ایران مدیون فاتحان خرمشهر هستند چرا که ایثارگری و جانفشانی آن‌ها مانع پیشروی ارتش بعث شد و این پیروزی بزرگ نقطه عطفی در تاریخ دوران دفاع مقدس است.
درادامه این بیانیه آمده است:
مقاومت آگاهانه و مومنانه رزمندگان اسلام در آزادسازی خرمشهر با اتکا به این آیه از قرآن کریم « یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنوا إِن تَنصُرُوا اللَّهَ یَنصُرکُم وَیُثَبِّت أَقدامَکُم » و نیز با تبعیت محض از امام خمینی (ره) که آن حماسه را «فتح الفتوح» نامید و فرمودند: " فتح خرمشهر، یک مسئله عادی نبود بلکه مافوق طبیعت بود. خدا خرمشهر را آزاد کرد.
آزادسازی خرمشهر تجلی قدرت لایَزالِ الهی بود که در عملیات اِلی بیت‌المقدس ظهور نمود و بنا به تعبیر رهبر معظم انقلاب مسئله قدس یک خرمشهر دیگر است که اگر می‌خواهیم قدس‌ها آزاد شود باید به این باور برسیم که هیچ تیری از کمانی رها نمی‌شود مگر اینکه خدای تعالی سرنوشت آن را معین می‌کند.
فتح عظیم خرمشهر بعد از ۵۷۶ روز، مایه سرآغازی و سلسله جنبانی مفهوم «پیروزی» در جمهوری اسلامی ایران بعد از دفاع مقدس گردید و لفظ پیروز معنا گردید. پیروزی‌هایی که هر روز از آن رونمایی می‌شود.
بسیج جامعه زنان کشور ضمن گرامیداشت یاد و خاطره رزمندگان اسلام و شهدای جنگ تحمیلی، حماسه سوم خرداد را به رهبر معظم انقلاب و فرماندهی کل قوا حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) و آحاد ملت شریف ایران اسلامی تبریک گفته و به روح بلند بنیانگذار انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی(ره) و همه شهدایی که در این راه خون خود را خالصانه نثار ارزشهای انقلاب و اسلام نمودند ، درود می فرستد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار