مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج زرندیه

اولویت رئیس‌جمهور شهید گره‌گشایی از مشکلات مردم بود

حجت‌الاسلام منصوری با تاکید بر اینکه اولویت رئیس‌جمهور شهید گره‌گشایی از مشکلات مردم بود، گفت: با تلاش‌های شبانه روزی این شهید در طول این سه سال اقدامات زیرساختی خوبی در بحث اقتصاد صورت گرفت.
کد خبر: ۹۶۰۱۵۳۷
|
۰۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۵

حجت‌الاسلام منصوری مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج زرندیه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی در زرندیه؛ معیشت و سیاسیت خارجه را دو چالش اصلی شهید رئیسی در ابتدای مسئولیت ریاست جمهوری عنوان کرد و گفت: با تلاش‌های شبانه روزی این شهید در طول این سه سال اقدامات زیرساختی خوبی در بحث اقتصاد صورت گرفت.

وی، شهید امیرعبداللهیان را یکی از وزنه‌های تاثیرگذار در موفقیت سیاست خارجه عنوان کرد و افزود: نقش شهید امیرعبداللهیان در عضویت ایران در پیمانه‌ای جهانی بریکس و شانگ‌های و موفقیت‌های جبهه مقاومت در مقابله با رژیم صهیونیستی غیرقابل انکار است.

حجت‌الاسلام منصوری در ادامه به سخنان سیدحسن نصرالله اشاره کرد و گفت: محبت شدید به فقرا و محرومین از شاخصه‌های بارز شهید رئیسی بود که این شاخصه را در زمان تصدی تولیت آستان قدس رضوی نیز مشاهده کردیم.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج زرندیه با اشاره به تشییع جنازه میلیونی شهدای خدمت تصریح کرد: مردم‌داری، ارتباط مستقیم با محرومین و خدمات صادقانه شهید رئیسی باعث شد تا مردم جهت بدرقه این شهید بزرگوار با دل‌هایی اندوه‌بار در مراسم تشییع این شهید حضوری حداکثری داشته باشند.

وی با بیان اینکه امروز دنیا تشنه معنویت است و بزرگان ادیان دیگر در جهان قادر به برآورده کردن این نیاز نبوده‌اند، خاطر نشان کرد: شخصیت معنوی رهبران اسلامی امروز به عنوان الگویی برای مردم دنیا تبدیل شده و تعداد افرادی که به اسلام روی می آورند به شدت در حال افزایش است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار