خبرهای داغ:
امام جمعه آزادشهر:

دشمنان به دنبال این هستند که مغز جوانان ما شستشو بدهند/خون شهدا انقلاب را بیمه خواهد کرد

حجت‌الاسلام محمدصالح منصوری گفت: چهره آیت‌الله رئیسی در دنیا ماندگار شد نسل جوان تا دیروز فقط نام شهید رجایی را شنیده بودند اما با شهادت آیت‌الله رئیسی توانستند اخلاص شهید رجایی را لمس کنند.  
کد خبر: ۹۶۰۱۵۳۸
|
۰۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۴

دشمنان به دنبال این هستند که مغز جوانان ما شستشو بدهند/خون شهدا انقلاب را بیمه خواهد کرد

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ حجت‌الاسلام محمدصالح منصوری امام جمعه آزادشهر در مراسم محفل انس با قرآن ، یادبود شهدای خدمت در حسینیه غدیر سپاه نینوا گلستان اظهار کرد: چهره آیت‌الله رئیسی در دنیا ماندگار شد نسل جوان تا دیروز فقط نام شهید رجایی را شنیده بودند اما با شهادت آیت‌الله رئیسی توانستند اخلاص شهید رجایی را لمس کنند.  

وی مردمی بودن و اخلاص شهید جمهور را تقدیر کرد و افزود: وقتی شهید سلیمانی به شهادت رسید واقعا کمرمان شکست هنوز قلبمان درد می‌کند اما شهادت آیت‌الله رئیسی رویش‌های فراوانی دارد این خون‌ها انقلاب را بیمه می‌کند.

منصوری ابراز کرد: حضرت آقا درمورد آیت‌الله رئیسی حدود ۳۱ صفت زیبا یاد کردند مجاهد عالم، خستگی‌ناپذیر، مخلص و… از ویژگی‌های برجسته آقای رئیسی بود که از زبان حضرت آقا تراوش شد.

وی حضور حداکثری در انتخابات را بسیار مهم ارزیابی کرد و افزود: دشمن به دنبال این است که مغز جوانان ما را دوباره شستشو دهند باید مراقب باشیم با گوساله‌های سامری، مردم ما را گول نزنند بیدار باشیم برای جوانان‌مان بگوییم از خدمات بی‌شائبه و خستگی‌ناپذیر آقای رئیسی باید گفت.  

وی خاطرنشان کرد: آیت الله رئیسی تمام وجودش وقف خدا و مردم بود و برای خدمت به مردم هیچ مرزی نداشت.

امام جمعه آزادشهر با تاکید بر اینکه آیت‌الله رئیسی تمام وجودش مملو از خدا بود، اظهار کرد: جایگاه آیت‌الله رئیسی بعد از شهادتش بیشتر شد به گونه‌ای که ۶۸ کشور در تشییع پیکر مطهر رئیس جمهور شرکت کردند که در نوع خودش بی‌سابقه بود بسیاری از کشورها اعلام عزای عمومی کردند پیام‌های تسلیت یکی پس از دیگری از کشورهای مختلف برای ایران فرستاده می‌شد این یعنی زبان تعامل با دنیا یعنی قدرت منطقه که باید قدر آن را بدانیم.

منصوری افزود: زمانی که آقای رئیسی تولیت آستان قدس رضوی را برعهده داشت بسیار صبور بود و حضرت آقا از ایشان خواست در انتخابات ریاست جمهوری شرکت کند و آقای رئیسی گفت مرا از بهشت به جهنم نبرید اما چون حضرت آقا فرمودند شرکت کنید گفتند چشم این نشان از ولایت‌پذیری آیت الله رئیسی بود.

انتهای خبر/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار