خبرهای داغ:
سردار والی راستی:

شهید رئیسی با اخلاص و راه و منش مجاهدانه خود الگوی بارز خدمت‌رسانی شد

همدان-فرمانده تیپ انصار الحسین(ع) همدان با اشاره به شهادت شهید جمهور، آیت الله رئیسی گفت: این مجاهد الهی با اخلاص و راه و منش مجاهدانه خود، الگوی بارز خدمت‌رسانی و یاری محرومان و ضعیفان ایران و حتی جهان شد.
کد خبر: ۹۶۰۱۶۵۵
|
۰۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار علی والی راستی در مراسم هفتمین روز شهادت شهید جمهور، آیت الله رئیسی و همراهانش در حسینیه حضرت فاطمه الزهرا(س) تیپ انصار الحسین(ع) همدان با تبریک و تسلیت شهادت شهدای خدمت اظهار کرد: این شهادت با برکت، موجب تعمیق پیوند عاطفی مردم با مسئولان خدوم نظام اسلامی شد.

وی بیان کرد: بسیاری از گره‌ها و مشکلات کشور که در دولت‌های قبل از این دولت ایجاد شده بود با تدبیر و اقدامات جهادی ایشان در حال رفع بود.

فرمانده تیپ انصار الحسین(ع) همدان افزود: این مجاهد الهی با اخلاص و راه و منش مجاهدانه خود، الگوی بارز خدمت‌رسانی و یاری محرومان و ضعیفان ایران و حتی جهان شد.

وی گفت: این شهادت بزرگ محبوبیت ایشان و حتی محبوبیت ملت ایران را در مقیاس جهانی ارتقا داد و کشورهای مختلف  در سوگ ایشان اعلام عزای عمومی کردند و برای عرض تسلیت به ایران آمدند.

سردار والی راستی تاکید کرد: زندگی و شهادت شهدای خدمت نشان داد عزت الهی در گرو توجه به محرومان و مجاهدت خستگی‌ناپذیری در خدمت به نظام اسلامی است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار