خبرهای داغ:
سردار مجیدی:

شهید رئیسی راهبرد قرآن و سیاست امام(ره) را زنده کرد

همدان-فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان با بیان اینکه شهید رئیسی راهبرد قرآن و سیاست امام(ره) را زنده کرد، گفت: ایشان راهبردهای کشور شامل عزت، حکمت و مصلحت را انجام داد و با اقتدار در مقابل استکبار ایستاد.
کد خبر: ۹۶۰۱۶۷۶
|
۰۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار مظاهر مجیدی در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان نهاوند با گرامیداشت سالگرد آزادسازی خرمشهر، اظهار کرد: سوم خرداد ماه ۱۳۶۱ یکی از مهمترین روزهای انقلاب است که در این روز خرمشهر پس از ۳۵ روز پایداری و مقاومت که سال‌ها مورد هجوم دشمنان قرار گرفته و تصرف شده بود، توسط رزمندگان ایران اسلامی آزاد شد و پرچم اسلام بر فراز مسجد جامع و پل تخریب شده این شهر به اهتزاز در آمد.

وی افزود: جنگ تحمیلی علیه ایران در حالی آغاز شد که رژیم بعث صدام ادعا داشت در چند روز تهران را فتح می‌کند! و خرمشهر، جزو اولین شهرهای مورد تجاوز دشمن بود و اشغال این شهر از مهم‌ترین اهداف راهبردی دشمن بود.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان گفت: در جبهه‌های دفاع مقدس و در دفاع از خرمشهر مقاومت مردم ستودنی بود که درس‌های زیادی از این عملیات به ما داد.

وی اظهار کرد: با رشادت‌های فرزندان این مرز و بوم اجازه داده نشد یک وجب از خاک این کشور به دست دشمن بیفتد.

سردار مجیدی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری بیان کرد: امروز وظیفه ما ادامه دادن راه شهدای عزیز و عمل به منویات مقام‌ معظم رهبری و حفظ وحدت است.

وی ادامه داد: در شرایط اخیر و پس از شهادت رئیس‌جمهور محبوب، پایان یافتن مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری با هدایت‌های مقام‌ معظم رهبری روال کار کشور بدون وقفه ادامه پیدا کرد.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان با اشاره به اینکه باید قدردان نعمت ولایت فقیه باشیم بیان کرد: باید قدردان نعمت ولایت‌فقیه باشیم که با درایت و هدایت‌های معظم له از حوادث با موفقیت‌ها عبور کرده‌ایم.

وی افزود: شهید سید ابراهیم رئیسی شبانه‌روز تلاش کرد و با روحیه جهادی و انقلابی خادم مردم بود و نشان داد با این تفکر است که می‌شود مشکلات را حل کرد.

سردار مجیدی گفت: وجود شهید رئیسی نشان داد انسان‌های طراز انقلاب اسلامی راهگشای کار کشور هستند و مردم هم در تشییع ایشان نشان دادند که قدردان زحمات رئیس جمهور شهید هستند.

وی با اشاره به ابعاد شخصیتی شهید رئیسی تصریح کرد: شهید رئیسی ابعاد مختلف شخصیتی داشتند و فرماندهی میدان و دیپلماسی را هماهنگ کردند و حکیمانه حرکت و ایران اسلامی را در دنیا عزتمند کرد.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان با بیان اینکه شهید رئیسی راهبرد قرآن و سیاست امام(ره) را زنده کرد، گفت: ایشان راهبردهای کشور شامل عزت، حکمت و مصلحت را انجام داد و با اقتدار در مقابل استکبار ایستاد و با قدرت در عرصه‌های بین المللی از حق مردم و کشور دفاع کرد.

وی افزود: برخی‌ها حل مشکلات را فقط در چند کشور غرب جستجو می‌کردند ولی شهید رئیسی بر اساس مصلحت با کشورهایی که منافع ما را تامین می‌کرد ارتباط برقرار کرد.

سردار مجیدی گفت: عملیات وعده صادق یکی از نکات قوت و درخشان هماهنگی فرماندهی میدان و دیپلماسی بود که شهید حسین امیرعبداللهیان نقش اصلی را در این هماهنگی داشتند.

وی افزود: امروز باید خودمان را برای انتخابات آماده کنیم و کسی را که مانند شهید رئیسی است و ویژگی‌های ممتازی دارد انتخاب کنیم تا مسیر حرکت انقلاب اسلامی را با قدرت ادامه دهیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار