اسماعیلی:

عرصه قرآن‌آموزی و ترویج فرهنگ اسلامی از مهمترین اولویت‌ها برای فعالیت جهادی است

همدان- فرماندار ویژه ملایر گفت: امروز کشور در همه عرصه‌ها بدون خلل پیش می‌رود و عرصه قرآن‌آموزی و ترویج فرهنگ اسلامی از مهمترین اولویت‌ها برای فعالیت جهادی است.
کد خبر: ۹۶۰۲۷۵۲
|
۱۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۰
عرصه قرآن‌آموزی و ترویج فرهنگ اسلامی از مهمترین اولویت‌ها برای فعالیت جهادی است

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سلمان اسماعیلی در آئین افتتاحیه دومین دوره تربیت مربی آموزش نوین قرآن کریم (بشری) که به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان و دانشکده فنی و حرفه‌ای خوارزمی ملایر برگزار شد، اظهار کرد: به برکت دولت خدمتگزار شهید آیت الله رئیسی فعالیت‌های مثبتی در حوزه قرآن آموزی اتفاق افتاده است و با همه پیشرفت‌ها و حرکت‌های رو به جلو لازم است به شکلی برنامه‌ریزی شود که قرآن بیش از پیش در بطن زندگی ما باشد و از آن بهره‌مند شویم.

وی افزود: امروز نیازمند تلاش‌های چندین برابری برای پیشبرد امور کشور هستیم و کشور در همه عرصه‌ها بدون خلل پیش می‌رود و عرصه قرآن‌آموزی و ترویج فرهنگ اسلامی از مهمترین اولویت‌ها برای فعالیت جهادی است.

فرماندار ویژه ملایر گفت: پشتیبانی مردم و زعامت ولایت هر تهدیدی را به فرصت تبدیل می‌کند و مردم با حضور حماسی خود در مراسمات تشییع و تکریم رئیس جمهور شهید، انقلابی بزرگ را رقم زدند و نعمت ولایت برای چندمین بار خود را به خوبی نشان داد و باعث افتخار ما است که مشی شهیدان و ولی فقیه عزیز ما پیروی از قرآن کریم است.

وی ادامه داد: در ملایر، در روستایی به نام مالیچه با ورود یک طلبه دغدغه‌مند شاهد تربیت قریب به ۴۰۰ حافظ، قاری و مفسر قرآن کریم هستیم و این برکت کار برای قرآن است که طرح‌های ملی نظیر بشری می‌تواند این برکت را در جامعه جاری کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار