خبرهای داغ:
سرهنگ حسینی:

هر کس برای خدا کار کند، خدا هم به او عزت می‌دهد

همدان-فرمانده سپاه ناحیه همدان با با تأکید بر ترویج سیره و منش شهدا در جامعه گفت: هر کس برای خدا کار کند، خدا هم پشتیبان او است و عزت را به او خواهد بخشید.
کد خبر: ۹۶۰۱۷۴۹
|
۰۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۱۱
هر کس برای خدا کار کند، خدا هم به او عزت می‌دهد

سرهنگ سیدجواد حسینی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار کرد: امسال، چهل و دومین سالروز گرامیداشت حماسه فتح خرمشهر و عملیات الی بیت المقدس با ایام شهادت، تشییع و تدفین شهید خدمت، آیت الله رئیسی و دیگر شهدای عزیز همراه ایشان مقارن شد.

وی ضمن تسلیت ایام شهادت رئیس جمهور شهید، آیت‌الله رئیسی و همراهانش گفت: شهادت آیت الله رئیسی و همسنگران ایشان نقطه عطف دیگری را در تاریخ انقلاب اسلامی ایجاد کرد و بار دیگر جلوه‌ای از جلال و جمال الهی به مصداق «من کان لله، کان الله له» نمایان شد و حجت بر این سنت الهی شد که؛ هر کس برای خدا کار کند، خدا هم پشتیبان او است و عزت را به او خواهد بخشید.

فرمانده سپاه ناحیه همدان در ادامه ضمن گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر و حماسه سوم خرداد افزود: امسال، مانند سال‌های گذشته در این ایام و به مناسبت سالروز حماسه فتح خرمشهر در سوم خرداد و روز دزفول در چهارم خرداد و همچنین همزمان با مراسمات گرامیداشت شهدای خدمت، برنامه‌های متنوعی در دستور کار شبکه مقدس بسیج شهرستان همدان قرار گرفت و اجرایی شد.

وی ادامه داد: از جمله این برنامه‌ها عطرافشانی گلزارهای شهدا، برگزاری رژه موتوری، سرکشی از خانواده‌های شهدا، تجلیل از رزمندگان و پیشکسوتان جهاد و شهادت و یادواره‌های شهدا بود که با حضور بسیجیان برگزار شد.

حسینی برگزاری برنامه‌های آبروی محله، آزادی زندانیان غیر عمد به نیابت از شهدا، معرفی کتب سیره شهدا، مراسمات و ختم ادعیه و قرآن به نیابت از شهدای خدمت را از دیگر برنامه‌های اجرایی توسط پایگاه‌های بسیج برشمرد.

وی با تأکید بر ترویج سیره و منش شهدا در جامعه و با بیان اینکه اجرای این برنامه‌ها در همین راستا است، گفت: شهروندان عزیز همدان حماسه آفریدند و با برپایی موکب‌ها و برگزاری مراسمات، از زحمات و تلاش‌های خادم الرضا، رئیس جمهور شهیدمان، شهید آیت الله رئیسی و دیگر شهدای خدمت قدردانی کردند، که جای تقدیر دارد.

انتهای پیام/

                                                                                                                                     

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار