خبرهای داغ:
معاون سیاسی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی:

شاهد صدور انقلاب امام خمینی(ره) در سراسر جهان هستیم

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی با بیان اینکه امام خمینی (ره) زحمت و مجاهدت بزرگان در راه اسلام را به ثمر رساند، گفت: هم‌اکنون شاهد بروز و صدور انقلاب اسلامی به سایر کشورها هستیم که همه آن نتیجه زحمات امام خمینی(ره)است.
کد خبر: ۹۶۰۱۷۷۷
|
۰۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سید محمدرضا طالبی معاون سیاسی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی در جلسه برنامه‌ریزی سی و پنجمین سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی(ره) اظهار کرد: تعدادی از علمای اسلام در طول تاریخ ایران برای تشکیل حکومت اسلامی قیام هایی داشتند که با ممانعت و مقابله حکام جور و طواغیت مواجه شد و به نتیجه نرسید اما امام راحل(ره) با دغدغه تشکیل حکومت اسلامی و با قیام خود توانستند حکومت اسلامی تشکیل دهند.

وی با بیان اینکه امام خمینی (ره) زحمت و مجاهدت بزرگان در راه اسلام را به ثمر رساند، افزود: با این اقدام امام راحل (ره) نه تنها حکومت اسلامی در ایران پایه‌گذاری شد بلکه هم اکنون شاهد بروز و صدور انقلاب اسلامی به سایر کشورها هستیم که همه آن نتیجه زحمت امام راحل(ره) است.

معاون استاندار با تأکید بر اینکه برای زنده نگهداشتن منویات امام راحل (ره) همه باید نهایت تلاش را داشته باشیم، متذکر شد: اعزام نیروها به مرقد امام خمینی (ره) در روز ۱۴ خرداد تنها کار حداقلی و وظیفه ماست.

طالبی تصریح کرد: برای مراسم گرامیداشت ۱۴ خرداد همه ما مدیران وظیفه داریم زمینه سفر و اعزام نیروها را فراهم کنیم چون هر کدام از زائران سفیری برای جامعه است لذا این مهم یک کار فرهنگی می‌باشد.

وی خواستار اجرایی شدن تمامی برنامه‌های لازم برای بزرگداشت سالگرد ارتحال امام راحل(ره) ظرف دو روز آینده در استان شد.

انتهای پیام/

‏‏

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار