خبرهای داغ:

رفع مشکل مجموعه ورزشی ۳ هزار نفری شاهرود در سفر ریاست جمهوری

شاهرود_رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان شاهرود از رفع مشکل مجموعه ورزشی سه هزار نفری شاهرود در دور دوم سفر ریاست جمهوری به استان سمنان خبر داد.
کد خبر: ۹۶۰۱۸۲۳
|
۰۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۰

رفع مشکل مجموعه ورزشی ۳ هزار نفری شاهرود در سفر ریاست جمهوریبه گزارش خبرنگار بسیج، مقداد تیموری، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان شاهرود ظهر امروز در نشست شورای فرهنگ عمومی شاهرود با اشاره به سفر دور دوم ریاست جمهوری به استان سمنان و شهرستان و درخواست در خصوص رفع مشکل مجموعه ورزشی سه هزار نفره شاهرود، اظهار کرد: یک هفته بعد از سفر این موضوع پیگیری و موافقت با سند مجموعه ورزشی سه هزار نفری ورزشگاه دوکوهه شاهرود انجام شد و روند تکمیل آن با تخصیص بودجه اجرا می‌شود.

وی از برگزاری جشنواره بازی‌های بومی در روستا‌ها در راستای حفظ بازی‌های بومی و محلی خبر داد.

محسن احمدی، شهردار شاهرود نیز در این نشست از نام‌گذاری تقاطع سه سطحی میدان ولایت شاهرود به نام شهیدان خدمت خبر داد و افزود: بزرگراه تقاطع شهید سلیمانی تا میدان ولایت نیز به نام رئیس جمهور شهید نامگذاری خواهد شد.

مرتضی نظری، رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان شاهرود نیز با اشاره به ثبت ملی خرده‌فرهنگ‌های شهرستان شاهرود، گفت: آیین عزاداری زنانه و سنت منبرخانه‌ها به نام شاهرود در آثار ملموس معنوی کشور ثبت شده است.

وی به اجرای ۱۵ جشنواره گردشگری در شهرستان شاهرود در یک سال اخیر اشاره کرد و گفت: تا انتخابات نیز چند جشنواره برگزار خواهد شد و فرصت خوبی در راستای تشویق به حضور حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار