خبرهای داغ:
فرمانده سپاه گنبدکاووس:

عزت و اقتدار ایران به برکت خون شهیدان است/اعزام 250 نفر به مراسم ارتحال امام خمینی(ره) از گنبدکاووس

سرهنگ پاسدار سیدعلی حسینی گفت: به برکت خون شهیدان، حضور پرشور مردم در صحنه و سکانداری رهبر معظم انقلاب، نظام ما همچنان با تفکر انقلابی و جهادی به مسیر حرکتی خویش ادامه می‌دهد.
کد خبر: ۹۶۰۱۸۳۷
|
۰۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۹

عزت و اقتدار ایران به برکت خون شهیدان است/اعزام 250 نفر به مراسم ارتحال امام خمینی(ره) از گنبدکاووس

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ سرهنگ پاسدار سیدعلی حسینی فرمانده سپاه گنبدکاووس در ستاد ارتحال حضرت امام (ره) و اعزام کاروان راهیان نور شهرستان گنبدکاووس گفت: جمهوری اسلامی هرچه از استقلال، عزت و قدرت دارد به برکت خون شهیدان است و مردم هوشیار و با بصیرت ما هم همواره حضوری پرشور در صحنه‌های انقلاب دارند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گنبدکاووس بابیان اینکه حوادثی مانند شهادت رئیس جمهور آیت‌الله رئیسی، هیچ خللی در حرکت نظام اسلامی ایجاد نمی‌کند، گفت: به برکت خون شهیدان، حضور پرشور مردم در صحنه و سکانداری رهبر معظم انقلاب، نظام ما همچنان با تفکر انقلابی و جهادی به مسیر حرکتی خویش ادامه می‌دهد.

وی بااشاره به حضور پرشور و با بصیرت مردم ایران اسلامی در مراسم‌ تشییع و بزرگداشت شهدای خدمت، اضافه کرد: مردم با این حضور خود وحدت، حماسه و انسجام ملی آفریدند و نشان دادند که بر خلاف خواست دشمنان، همچنان پای آرمان‌های انقلاب، مسوولان دلسوز آن و ولایت و رهبری ایستاده‌اند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گنبدکاووس همچنین با تسلیت در پیش‌بودن سی و پنجمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره)، گفت: برای شرکت در آیین‌های ارتحال امام در مرقد ایشان، کاروانی با ظرفیت ۲۵۰ نفر از مردم این شهرستان اعزام خواهند شد.

وی افزود: علاوه بر این، ۹۰ نفر دیگر هم از مردم گنبدکاووس در قالب کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام خواهند شد که در بازگشت در مراسم ارتحال امام نیز شرکت خواهند کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار